Manažer - zprávy z managementu

icon Šéf LinkedInu radí: Jak zkrotit e-mail

Pokud chcete dostávat méně e-mailů, pište méně e-mailů. To je zlaté pravidlo úspěšného řízení elektronické pošty, alespoň podle výkonného ředitele sociální sítě…

Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

icon Jak vést koučovací rozhovory se zaměstnanci

Tzv. koučovací přístup k řízení lidí je dnes běžnou součástí leadershipu.…

icon Jak může vděčnost podpořit inovace?

Appreciative Inquiry (pozn. appreciative znamená vděčný) je metoda zavádění…

Tomáš Bušek, výkonný ředitel Towers Consulting, s.r.o.

Článek v rámci předplatného icon Akvizice zákazníka podle návodu JAK SBALIT ŽENU - 1. část - Lovení zákazníků

Dostala se mi do rukou kniha o balení žen. A připadala mi zajímavá. Nevím…

icon Nový šéf na obzoru

Pracovat dlouhou dobu pro jednoho šéfa se poštěstí jen málokomu. Šéfové…

icon Jak si získat oblibu a respekt kolegů

Každé kanceláři prospěje, když se v ní najde člověk, který dokáže…

Richard Páleník

icon Smutný stav zákazníckej orientácie spoločností v rozvinutom svete

Firmy, a to aj v rozvinutej časti sveta, čoraz viac prehrávajú svoj boj o…

icon Co ženám ve vedení nikdo neporadí?

Požadavky na rovnost mužů a žen ve vedoucích funkcích neustále narůstají.…

icon Výjimeční šéfové myslí na své lidi

Dobrý šéf je dobrý organizátor, umí se rozhodovat a zajistit realizaci…

icon Jak zapadnout do nového pracovního týmu?

Přijali jste nového zaměstnance, jehož schopnosti a zkušenosti odpovídají…

icon Česká republika: Málo zkrácených úvazků, druhá nejdelší pracovní doba v EU

Délka pracovní doby v České republice je výrazně vyšší než ve většině…

icon Letní tipy pro rozvoj kariéry

Léto nepřináší jen dovolené, ale také mnohé příležitosti pro rozvoj vaší…

icon Jak přežít líného kolegu

Všichni občas narazíme na kolegu, který v práci tráví většinu času na…

Výpis 44214433 z celkem 12361