Komunikace je důležitou součástí organizačního úspěchu. Pro zaměstnance je mnohem jednodušší plnit jejich úkoly, když jsou dobře informováni o tom, kam firma…
Jak byste měli nejvhodněji reagovat na kritiku? Postavte se jí čelem. -…
Většina českých firem monitoruje, jak jejich zaměstnanci používají…
Existují určité rozdíly mezi dobrými obchodníky a mezi těmi, kteří dosáhnou…
Do roku 2014 nahradí sociální sítě e-mail na pozici hlavního nástroje pro…
Pro člověka, který uvažuje o podnikání, má jeho okolí množství…
Často se obdivně díváme na úspěšné inovátory a přejeme si mít jejich…
Při obchodních jednáních se často stává, že se obchodníci tak soustředí na…
Ředitelé firem z celého světa věří, že nejhorší recese již pominula a v…
Jednou ze základních chyb vůdců při mobilizaci týmů je nedostatek času…
Důvěra představuje základní kámen vyjednávání. Jak se tedy zachovat při…
Druhá dekáda nového století bude pro vedoucí představitele organizací…