Poskytování dobrých služeb zákazníkům patří mezi nejužitečnější, ale také nejsložitější aktivity firem. Ty, jimž se to podaří, však dosahují vyšší spokojenosti…
Řízení zaměstnanců má vsoučasných ekonomických podmínkách řadu podob. Když…
Téměř v každé firmě se najdou věčně nespokojení zaměstnanci, kteří mohou…
Zhoršující se tržní podmínky přivádějí firmy kalternativním způsobům…
Švýcarské soukromé banky začaly zakazovat sv&…
Svět sice vsoučasné době ovládá strach a nejistota, obchodní cestující však…
Manažeři mají se svými zaměstnanci často spory ohledně výkonnosti. Místo…
Manažeři bývají obviňováni ztoho, že dostatečně nekomunikují se svými týmy.…
Ve Francii se poslední době opakují případy, kdy se šéfové velkých…
Výzkumy zposlední doby ukazují, že ženy se sekonomickou krizí vyrovnávají…
Osobní informace uložené na nezabezpečených mobilních telefonech vystavují…
Finanční podvody mohou mít ve firmách celou řadu podob, vobdobí současné…
Existují různé typy rozhovorů, kterých se vůdcové obávají - ty, vnichž…