Manažer - zprávy z managementu

icon Jak z pozice manažera řešit krizovou situaci ve čtyřech krocích

Skutečné kvality manažera se ukáží ve chvíli, kdy tým čelí krizové nebo nejisté situaci. V takové chvíli musí lídr působit jistým a uklidňujícím dojmem a musí svým…

icon Získejte uznání svého okolí pomocí těchto šesti tipů

Pokud chcete mít úspěšnou kariéru v managementu, musíte si pečlivě…

icon 4 dobré důvody, proč se nevyplatí být mikromanažer

Mikro-management je styl řízení, při kterém vedoucí neustále stojí svým…

icon Jak můžete z pozice manažera každý den podporovat zdravou firemní kulturu

Firemní kultura označuje to, jak se k sobě lidé ve firmě chovají, jaký…

icon Jak dlouhodobě zvýšit produktivitu vašeho týmu ve třech krocích

Jedním z klíčových úkolů manažera týmu je dostat ze svých podřízených to…

icon 5 dovedností, bez kterých se na manažerské pozici neobejdete

Pokud se chcete stát manažerem, nebo vás povýšení v dohledné době čeká, asi…

Ztráta produktivity v open spacu je až 66 %. Změňte to chytře členěným prostorem, ve kterém zároveň nepřijdete o kontakt

Stížnosti zaměstnanců pracujících v open spacech jsou prakticky všude…

icon Čtyři kroky ke spokojenějším podřízeným

Jak ukazují průzkumy, spokojenost pracovníků je v prvé řadě dána osobností…

Karel Fišnar, RSM

icon Pět nejčastějších phishingových útoků, kterým v současnosti musí čelit české firmy

Česko čelí neustále rostoucímu počtu kybernetických útoků. V roce 2021…

Článek v rámci předplatného icon Když prezentace končí fiaskem: Nejčastější chyby při veřejných vystoupeních

Prezentace může mít na publikum různý efekt. Buď je může nadchnout pro…

icon Osobní značka jako cesta za kariérním úspěchem: Vybudujte si ji ve třech krocích

Co vlastně znamená výraz „osobní značka“? Je to vlastně soubor unikátních…

icon Jak si coby manažer vybudovat vzájemnou důvěru mezi vámi a vašimi podřízenými

Aby tým mohl pracovat skutečně efektivně, musí jeho členové důvěřovat svému…

6. ročník konference Zákazník 2030

icon 6. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jak se měnit spolu se zákazníky

Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…

Výpis 716728 z celkem 12391