Efektivní vedení lidí a projektů je především o interpersonální komunikaci. Čím efektivněji dovedete s lidmi mluvit a komunikovat, a čím raději s vámi ostatní mluví,…
V managementu platí jedno pravidlo. Když se stanete manažerem a nikdy…
Na produktivitě a efektivitě práce je vždy co zlepšovat. Jestliže hledáte…
„Full-remote“, „home office“, „hybridní model“ - všechny tyto v současné…
Čím to, že některé prezentace si zapamatujeme do konce života, zatímco jiné…
Stali jste se manažerem nefunkčního týmu? Byli jste povýšeni do role vedení…
Poslední dobou se v odborných článcích a médiích hojně skloňuje termín „…
Potýká se váš tým s poklesem produktivity? Chcete, aby vykazoval lepší…
Ne vždy je práce manažera jenom růžová. Někdy musí manažer týmu komunikovat…
Každý manažer (a každý člověk) je trochu jiný. Přesto se dá říci, že…
Duševní zdraví, well-being, vyvážení osobního a pracovního života. To vše…
V efektivně fungujícím týmu má sice vedoucí hlavní rozhodovací roli a musí…
Skutečně efektivní vedoucí je někdo, kým se jeho podřízení nechají rádi…