Manažer - zprávy z managementu

icon Umění prodat - metoda otázek

Za určitých okolností je uzavření obchodu jednoduchá záležitost. Vše, co je třeba, je naučit se několik jednoduchých otázek, které umožnízapojit zákazníkado hry.…

Šéfem na novém místě

Článek v rámci předplatného icon Šéfem na novém místě

Příchod nového šéfa do firmy všichni s napětím očekávají. Je však jen na…

Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

icon Za odchodem specialistů z Česka nestojí jen peníze

Do zahraničí odchází stále více lékařů, designérů či vědců. Nelákají je jen…

Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

icon Střední management: Dělají svou práci opravdu správní lidé?

V dnešních společnostech a organizacích dochází kvelice zvláštnímu jevu.…

Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

icon Manažeři musí vědět, co pro zaměstnance udělat

Lidé se ne vždy těší do práce. Příčiny mohou být různé, ale pravdou je, že…

Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

icon Víte, jak vypadáte a zníte, když mluvíte?

Americký konzultant a odborník na prezentace Timothy Koegel vysvětluje v…

Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

icon Lidé s bolestmi pohybového aparátu by neměli zůstávat dlouho doma

Muskuloskeletární poruchy zahrnují více než 200 různých problémů, například…

Uznání - nenákladná a funkční odměna

icon Uznání - nenákladná a funkční odměna

Člen americké Národní akademie pro lidské zdroje Marshall Goldsmith hovoří…

Kolik výpovědí potká vaši firmu?

icon Kolik výpovědí potká vaši firmu?

V řadě firem se schyluje k výpovědím. Týkají se lidí, kteří nastoupili v…

Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

icon Efektivní manažer musí zvládat tři oblasti vedení

Abyste byli manažeři na svých místech, musíte být dobří vplnění úkolů,…

Každá značka může být úspěšná

icon Každá značka může být úspěšná

Nezáleží na tom, jak dobrá je vaše značka. Záleží na tom, jak velkou má…

Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

icon Proč nejsme tak etičtí, jak si myslíme

Lidé běžně předpokládají, že se v budoucnosti budou chovat etičtěji než…

Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

icon Sedm smrtelných hříchů (ne)naslouchání

Umění dobře naslouchat patří mezi základní manažerské dovednosti. Článek…

Výpis 78927904 z celkem 12411