Web 2.0 nabývá stále větší popularity i mezi firemními zákazníky. Mezi hlavní nástroje webu 2.0 nepatří jen nejznámější blogy a sociální sítě, ale také RSS čtečky,…
Tradiční reklama v novinách či televizi nebo hit posledn&…
Perfekcionisté často dovádějí okolí k nepříčetnosti. Mnoho těchto…
Nedostatek pravidelného cvičení přispívá k nárůstu hladiny stresu, nemocí a…
Když lidé o vašich www nevědí, nenavštíví je.Proto je třebapropagace…
Laviny e-mailových zpráv, které denně řada pracovníků obdrží, způsobují e-…
Nejvíce počítačových expertů v poměru k celkovému počtu zaměstnanců má mezi…
Rozvíjení firemní kultury, která obsahuje běžnou zdvořilost, je důležité…
Když zaměstnanec nastoupí do nového zaměstnání, nejprveposlouchá a učí se…
V průběhu devadesátých let se ve světě rozšířil trend méně formálního…
Ředitelé lidských zdrojů nejsou spokojeni s efektivitou svých oddělení ve…
Doporučení nezaručuje úspěšný prodej, je jen příležitostí, které se vám…