Delegování úkolů, tedy jejich předávání podřízeným zaměstnancům, je něco, co musí dělat každý manažer. Vedoucí, který si všechny úkoly nechává pro sebe, totiž pak…
Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky…
Ocitáte se přes den ve stresu? Cítíte, že byste měli více zapracovat na…
Kvality manažera se poznají především v dlouhodobém horizontu. Dobrý…
„Hm“, „jakoby“, „takže“, „prostě“, „ééé“. Takhle mohou znít vycpávková…
V posledních dvou letech se náš život obrátil vzhůru nohama. V důsledku…
Stát se manažerem a vést tým lidí je velká výzva. Manažer má řadu psaných i…
Zaměstnanci společnosti Google se vrací do kanceláří. Alespoň částečně.…
Jakýkoliv tým může pracovat efektivně jenom tehdy, když mají jeho členové…
V létě 2019 vyšla po několika letech práce společné skupiny odborníků…
Mnoho firem si pod pojmem digitalizace představuje například přechod k…
Každý manažer chce, aby jeho tým byl inovativní a motivovaný, aby reagoval…
Pokud se snažíte být inspirativním lídrem a efektivním manažerem, kterého…