Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak vybudování kultury, která přitáhne, udrží a motivuje kvalitní zaměstnance, se nestane…
Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…
Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…
Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…
Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…
Průzkumy dokazují viditelné rozdíly v pracovním prostředí a záležitostech…
Podle Andrewa Graboise, ředitele nakladatelství R.R. Bowker, bylo loni…
Účastníci motivačních programů jsou více spokojeni s těmi, které s nimi…
Podle ankety Gallup Management Journal se dvěma ze tří pracovníků nedostalo…
Velké rozpočty na budování značek vedou firmy často k přesunutí zájmu od…
Přestože většina lidí již chápe, že obchodní e-maily musejí mít určitou…