Manažer - zprávy z managementu

icon Pět kroků k lepšímu vyjednávání

Umění vyjednávat je v obchodě jednou z nejdůležitějších dovedností. Uplatňuje se v různých situacích, řídí se však stejnými principy. Neznalost těchto principů může…

Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

icon Jak nepřispívat ke spamové kalamitě

*Spam*. Klíčem k tomu, jak nepřispívat k tomuto problému, je rozesílat e-…

Důvěra zaměstnanců v management

icon Důvěra zaměstnanců v management

Procento zaměstnanců, kteří důvěřují senior managementu svých podniků a…

Naučte se rozhodovat efektivně

Článek v rámci předplatného icon Naučte se rozhodovat efektivně

Podle špičkových odborníků patří mezi nejlepší dovednosti, které člověka…

Vedení je umění

icon Vedení je umění

Zaměstnavatelé mají někdy problém propouštět neproduktivní zaměstnance, i…

Jak řídit mobilní zaměstnance

icon Jak řídit mobilní zaměstnance

Řízení mobilních zaměstnanců je pro mnohé firmy problém. Raději se tedy…

Pozor na slova

icon Pozor na slova

Nevybíravá slova mohou mít škodlivý vliv na jednotlivce i organizace. Mohou…

4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

icon 4 složky podnikové kultury, bez nichž to nepůjde

Každý podnik by měl usilovat o vytvoření pozitivní podnikové kultury. Avšak…

Odměňování podle výkonu

icon Odměňování podle výkonu

Celá firma může prosperovat jedině prostřednictvím výkonu jednotlivců.…

Jak uklidnit situaci

icon Jak uklidnit situaci

Měli jste někdy v práci prostě špatný den? Nic nešlo tak, jak by mělo, a…

On-line taktiky pro off-line maníky

icon On-line taktiky pro off-line maníky

Řada malých firem se stále domnívá, že nemůže při propagaci svých služeb…

Řízení zákaznické hodnoty

Článek v rámci předplatného icon Řízení zákaznické hodnoty

Zákazníci většinou začínají vyjednávání zdůrazňováním ceny a vlastností…

Neúctyhodná závislost

icon Neúctyhodná závislost

Mezi tvrdou prací a workholismem je zásadní rozdíl. Obrazně řečeno, tvrdě…

Výpis 99729984 z celkem 12522