Manažer - zprávy z managementu

icon Emoční ignorace

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však…

Ticho! Mluví vnitřní hlas

icon Ticho! Mluví vnitřní hlas

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…

Jak zacházet s dlužníky

icon Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

icon Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…

Využijte okurkové sezóny

icon Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…

Vylepšete služby zákazníkům

icon Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Osobní rozvoj zadarmo

icon Osobní rozvoj zadarmo

Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…

Dá se ve vašem toku informací plavat?

icon Dá se ve vašem toku informací plavat?

*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…

Jak se vystavit na výstavě

Článek v rámci předplatného icon Jak se vystavit na výstavě

Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…

Oponent je buď ďábel nebo blázen

icon Oponent je buď ďábel nebo blázen

Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…

Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

icon Jak spolehlivě znechutit on-line zákazníka

Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…

Lék na špatné komunikační návyky

icon Lék na špatné komunikační návyky

Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…

Výpis 1002410036 z celkem 12396