Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však…
Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…
Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…
Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…
Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…
Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…
Pokud jde o investování do vzdělávání zaměstnanců, mnohé firmy zůstávají…
Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…
*Interní komunikace* je v současné době stále více zmiňována v souvislosti…
Pro manažery malých a středních podniků mohou být *obchodní výstavy* vysoce…
Všechna šťastná jednání se podobají jedno druhému, ale každé nešťastné…
Co si myslíte o reklamách, které se na vás vyvalí při hledání webových…
Představte si pracovní prostředí, kde za vámi ostatní přijdou přímo,…