Manažer - zprávy z managementu

icon Důvěřuj, ale prověřuj

Zpronevěra je v současné době považována za stejně velké nebezpečí ohrožení firmy jako krádež, řada zaměstnavatelů však stále nepodniká ani základní protiopatření.…

Prosím, napište o nás

Článek v rámci předplatného icon Prosím, napište o nás

Vztahy s médii jsou uměním i vědou. Mnoho snah PR manažerů vyjde naprázdno.…

Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

icon Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více…

Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

icon Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

Zaměřuje se vaše společnost příliš na slabiny zaměstnanců? Nebo dokonce…

10 důvodů k odchodu

icon 10 důvodů k odchodu

Když odchází klíčový zaměstnanec, je nejjednodušší popřát mu hodně štěstí a…

Emoční ignorace

icon Emoční ignorace

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách…

Ticho! Mluví vnitřní hlas

icon Ticho! Mluví vnitřní hlas

Většina lidí je v zásadě dobrá a poctivá. I manažeři jako celek jsou v…

Konec je teprve začátek

Článek v rámci předplatného icon Konec je teprve začátek

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si…

Mají strach ze zákazníků, ale proč?

icon Mají strach ze zákazníků, ale proč?

Pracovní skupiny, které jsou příliš vysávané a utlačované, nejsou nakonec…

Využijte okurkové sezóny

icon Využijte okurkové sezóny

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí…

Jak zacházet s dlužníky

icon Jak zacházet s dlužníky

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají…

Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

icon Nevěříš? Kiš, kiš, kiš!

Delegování dává zcela jasný smysl, alespoň z teoretického pohledu. V praxi…

Vylepšete služby zákazníkům

icon Vylepšete služby zákazníkům

Pokud chce firma zlepšit své služby zákazníkům, měla by s nimi udržovat…

Výpis 1007610088 z celkem 12454