Jak je důležité míti Filipa

Rozhovor s Martinem Jelínkem, obchodním a marketingovým ředitelem Agentury Motiv P

Mobil zvoní, ve schránce se vrší jeden e-mail za druhým a diář praská ve švech. Znáte to. Najít v takovém dnu klidnou chvíli je kumšt. Ani minutka nesmí přijít nazmar. Rozhodnete se otevřít online testování, kterému chcete věnovat následující dvě hodiny a najednou se objeví na obrazovce zpráva Error. Sakryš! Co teď? Čas budete mít až pozítří a než se dovoláte na technickou podporu, bude hodina v tahu a beztak se nic nevyřeší, říkáte si. Mýlka! S Filipem, který je nově k dispozici zákazníkům Agentury Motiv P, se vám tohle už nestane.

Martin Jelínek, Motiv P

Seznamte nás s Filipem.

V Motiv P se snažíme neustále hledat cesty, jak jít naším zákazníkům co nejvíce vstříc. Víme, že každý má jiné potřeby a preference. Zatímco jeden se na svůj dotaz zeptá po e-mailu, druhý ihned vezme do ruky telefon a třetí automaticky otevře chatovací okénko. Ať už je komunikační kanál jakýkoliv, všichni očekávají rychlou odpověď a řešení. Jenže realita je mnohdy taková, že s vámi pokaždé hovoří někdo jiný, operátoři si vás přehazují jako horkou bramboru a na odpověď čekáte několik dní. 

Takže Filip je vlastně asistent pro zákazníky?

Ano i ne. Filip je fiktivní postava, která zastupuje Motiv P. Dalo by se říci, že je to člověk i robot zároveň. Jde o kombinaci interního systému, do kterého ukládáme všechny informace, a člověka z masa a kostí, který tyto informace komunikuje navenek.

Je to místnost s pěti špičkovými monitory včetně toho největšího na trhu (49'' Samsung C49HG90), televizí na online hodnocení účastníků, promakaným hráčským vybavením od křesla přes klávesnici až po myš. Takto Filip vypadá:

Prostředí zákaznické podpory Filip, Motiv P

V této místnosti sedí náš zaměstnanec a odpovídá na všechny vaše dotazy. Moderní techniku jsme koupili, abychom si usnadnili práci, ale nebudeme zapírat, občas jsme k ní připojili PlayStation a zahráli FIFU. :-)

Proč jste se rozhodli jít touto cestou?

Mohli jsme jet ve starých kolejích a nechat každého školitele, aby se staral o své zakázky a komunikoval výhradně s účastníky, jenže to by nebylo ani efektivní ani rychlé. A protože chceme jít s dobou, vytvořili jsme takovou podporu, která se zákazníkům líbí, nás baví a pomáhá nám utřídit si informace. Z pouhé myšlenky udělat věci jinak, se Filip stal naší konkurenční výhodou.

Jak mi Filip jako zákazníkovi, který si u vás chce vybrat službu, může pomoci?

Jakmile se přihlásíte do kurzu nebo si zakoupíte náš produkt, Filip vám zašle uvítací e-mail s informacemi a zeptá se, jestli potřebujete s něčím pomoct a dá vám na sebe telefon. Kdykoliv si nebudete s něčím vědět rady, vy nebo vaši zaměstnanci si nejste jistí, kdy a kde se koná váš kurz, nebo vám nefungují přihlašovací údaje, můžete se na něj obrátit.

A to je vše?

Není. Kromě toho, že se Filipa můžete zeptat prakticky na cokoliv ohledně vzdělávání a služeb, které poskytujeme, je vám k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 17:00 a reaguje okamžitě. Ušetří vám čas i úsilí, neboť komunikujete pouze s jednou osobou. Navíc zvládá skvěle administraci a kamarádí se i s GDPR.

Pokud chcete Filipa vyzkoušet, zavolejte mu na +420 773 911 999 nebo napište mu klasický e-mail na filip@motivp.com.