Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16683 článků.

Článek v rámci předplatného icon Pět hrubých chyb propagační dopisů

1.9.2004 

Efektivní propagační dopis zasahuje ty samé cíle jako efektivní pracovník prodeje. A stejně jako se chce obchodník vyhnout určitým chybám při prodejním procesu, chce se jim vyhnout i pisatel…

icon Dodejte si odvahu

1.9.2004 

Nastal čas pro odvážné vůdcovství (courageous leadership) a uvědomělé činy. Mezi některé výhody tohoto proaktivního přístupu patří mimo…

Článek v rámci předplatného Sedm vlastností, které si nepouštějte do domu

1.9.2004 

Více než jen několik nadějných středně velkých podniků zůstalo nepovšimnuto nebo muselo zavřít, protože dosadili špatnou osobu na klíčovou pozici. Čas, peníze a ztracené příležitosti potřebné k…

Článek v rámci předplatného icon Jak si udělat jméno

1.9.2004 

Ukazuje se, že dobré jméno společnosti pomáhá prodávat výrobky, zaměstnávat ty nejlepší lidi a přitahovat silné obchodní partnery. Veřejnost navíc přijímá informace právě od těch firem, které mají…

O konkurenční doložce

31.8.2004 

Novela Zákoníku práce přinesla změnu týkající se sjednávání konkurenční doložky mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Dosud platilo, že zaměstnanec nesmí po dobu jednoho roku po ukončení svého…

Pozornost na zaměstnance

30.8.2004 

Manažeři nezavádějí do společností na zaměstnance zaměřený management z těchto důvodů:1. Samolibost a nezájem. Pro mnoho manažerů je výhodnější nechat věci takové, jaké jsou, nežli by se snažili o…

Konverzace ve skupině

30.8.2004 

Chcete vytvořit fungující vztahy na pracovišti? Dobře zvládnutá konverzace na skupinových schůzkách a jednáních patří mezi věci,…

icon Boj o první místo

30.8.2004 

Ideálně využitý vyhledávač pro internetový marketing vaší firmy by vypadal takto: * na všechny dotazy, které jsou relevantní vašim produktům jsou firemní stránky na předních pozicích výsledků…

Nejsme workoholici

27.8.2004 

Britští zaměstnanci se nepovažují za workoholiky. Alespoň o tom vypovídá aktuální výzkum provedený společností Begbies Traynor specializovanou na otázky zaměstnávání. I když se 98 procent dotázaných…

Článek v rámci předplatného Každý to dělá po svém

26.8.2004 

Charles Smith za dobu své dvacetileté praxe přijal řadu vynikajících pracovníků. Jeho přijímací techniky jsou možná trochu neobvyklé, ale dovolily mu najmout velké množství neobyčejných lidí. I když…

Bojujte za své barvy

26.8.2004 

Co může manažer dělat, když se jeho lidem nedostává takového ocenění, jaké by si zasloužili? Co když si společnost příliš necení svých výkonných pracovníků? Může to jeden vedoucí pracovník změnit a…

icon Děláte stále tytéž chyby?

25.8.2004 

Manažeři a obchodníci se často dopouštějí stále stejných chyb. Ať už z chamtivosti, arogance nebo neopatrnosti, jakoby se iracionálně vyhýbali osvědčeným strategiím. Charles Roxburgh, ředitel…

icon Důvody, proč by měl marketing řídit obsah vašich webových stránek

25.8.2004 

Marketingoví profesionálové jsou odpovědní za celkovou komunikaci o produktech, službách a značkách. Jelikož jsou vaše webové stránky nedílnou součástí vaší komunikační strategie, nemělo by být…

Několik rad pro naivní šéfy

25.8.2004 

Šéfové se mnohdy naivně domnívají, že jejich podřízení opouštějí firmy kvůli neodpovídajícímu finančnímu ohodnocení. Studie však dokládají, že důvodem číslo jedna pro odchod ze zaměstnání je špatné…

icon Čtyři kroky k vyšší výkonnosti

24.8.2004 

Dává to smysl, očekávat od zaměstnanců to nejlepší, aby to nejlepší ze sebe opravdu vydali. Pokud se od zaměstnanců bude očekávat málo, jejich výkonnost tomu bude také odpovídat. Vztah mezi…

Výpis 1506115075 z celkem 16683