Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19565 článků.

Jak odmítnout oběd s kolegou

4.5.2007 

Možná máte vzaměstnání kolegu nebo kolegyni, kteří touží po tom, trávit svámi co nejvíce času. Každý den vás zvou na oběd, neustále se vás na něco ptají, doprovázejí vás na parkoviště apod. Vy ale o…

icon Používáte tajemné slůvko "protože"?

4.5.2007 

Psychologické triky mohou masivně zvýšit úspěch vaší reklamní kampaně.Robert Cialdini, Ph.D., hovoří ve své knize Influence: The Psychology of Persuasion (Psychologie přemlouvání) o pokusu, který…

icon Jak neztrácet věrné zákazníky

4.5.2007 

Žádný podnikatel by neměl zapomínat, že je tady jen díky tomu, že existují lidé, kteří jsou ochotni a schopni zaplatit za to, co prodává.Autorka cituje příklad kavárny, kterou si velmi oblíbila a…

icon Jak na efektivní e-mailovou kampaň

3.5.2007 

E-mailová komunikace je dnes nedílnou součástí marketingové strategie úspěšných firem. Velkou výhodou e-mailu jsou zejména nízké provozní náklady, rychlá příprava a doručitelnost. Výhodou je také…

Článek v rámci předplatného Pružné formy zaměstnávání v kostce

3.5.2007 

Pružný pracovní trh s sebou nese nové formy zaměstnávání a organizace pracovní doby. Vedle klasických, jako je práce přesčas, zkracov&…

Chyceni při činu

3.5.2007 

Jak se má zaměstnanec chovat, když se jeho šéf dozví, že navštívil pracovní pohovor u konkurence? Záleží na konkrétní situaci. Je však třeba jednat rychle. Možná jinou práci aktivně nehledáte, ale…

icon Staňte se v práci více tvůrčí

3.5.2007 

Jeden znejlepších způsobů jak zvýšit vpráci váš tvůrčí podíl, a být tedy více produktivní, je to, že se trochu navrátíte do svých dětských let. Například vjednom psychologickém testu, který dělali…

Když vám šéf dýchá na krk

3.5.2007 

Vztah s vaším šéfem se může podobat tomu s partnerem nebo kýmkoliv, kdo hraje ve vašem životě důležitou roli. Vztah s nadřízeným se ale může jevit odlišný. Nesdílíte přece jen tolik osobních…

Článek v rámci předplatného icon 10 kroků k efektivní e-mailové strategii - 4. část

2.5.2007 

Strategie je jedním z nejdůležitějších, ale také nejvíce přehlížených prvků úspěšné e-mailové marketingové kampaně. Podobá se situaci, kdy učíte někoho jezdit na kole. Přináší dobré výsledky, když je…

icon Jak uspět při vyjednávání

2.5.2007 

Úspěšné vyjednávání si žádá důkladnou přípravu. Článek popisuje sedm oblastí, kterým je třeba věnovat největší pozornost.- Uvědomte si, kdy jste ve vyjednávací situaci. Jsou to jakékoli komunikační…

icon Šest tipů, jak vnést humor do marketingu

2.5.2007 

Humor může být efektivním komunikačním nástrojem v rámci tištěných a interaktivních médií. Firemní profesionálové jsou přece jen lidé a téměř každý člověk se rád zasměje. Zde je několik tipů, jak na…

Pracovní prostředí může pomoci zvýšit produktivitu

2.5.2007 

Jak moc máte rádi místo, kde pracujete? Nemáme nyní na mysli organizaci nebo lidi, se kterými jste každý den ve styku. Máme na mysli váš pracovní stůl. Cítíte se deprimovaní, sotva k němu ráno…

Článek v rámci předplatného icon Prezentace na jedničku

30.4.2007 

Představíme vám sedm základních a zlatých pravidel, jak předvést prezentaci tak, aby na vás byl šéf pyšný. Prezentace by mělabýt zasazená do kontextu celé firmy, kde by mělo být vidět, že jste sami…

icon Zažeňte kariérní nudu

30.4.2007 

Pokud děláte dlouho vjednom zaměstnání a plníte stále stejné úkoly, jistě jste se již setkali skariérovou nudou. Nebo se dá také mluvit o tzv. vyhoření paliva. Pro někoho to může být zábavou, ale pro…

Proč jsou některé stránky e-komerce tak úspěšné?

30.4.2007 

Vytvořit úspěšnou stránku e-komerce není snadné. Podle studie skupiny Cisco Internet Business Solutions však existují kvality, které ty úspěšné mají společné. Studie posuzovala stránky podle jejich…

Výpis 1518115195 z celkem 19565