Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16677 článků.

icon Rozhovor s Jaroslavem Seifertem, koučem a vedoucím lektorem společnosti JASEKA

28.6.2004 

Vysokoškolské vzdělání získal na UK v Praze, řadu let pracoval v různých pozicích a v různých podnicích čs. leteckého průmyslu, od roku 1992 působí ve společnosti JASEKA. Zaměřuje se na procesní…

Článek v rámci předplatného Pozor, zlý kolega

25.6.2004 

Smysl pro humor je vaší nejsilnější zbraní v nepříjemných situacích. Vtipná poznámka často zažene nepříjemné nebo napjaté momenty. Zde je několik běžných situací a autorových návrhů, jak minimalizovat…

icon Neberou vám roha?

25.6.2004 

Hledat a přijímat nové zaměstnance je velice nákladné. Firmy by se proto měly naučit rozeznávat, zda jim nehrozí nebezpečí odchodu stávajících kvalitních zaměstnanců a pokud ano, jak se zachovat.…

icon Reklamní guláš

25.6.2004 

Reklamní průmysl prochází jedním z nejchaotičtějších období své historie. Je tomu tak kvůli souhře dlouhodobých změn, jako je rostoucí různorodost médií a příchod nových technologií, zejména…

Česká a francouzská mateřská

24.6.2004 

Jak dlouho je normální být s dítětem doma v České republice a ve Francii? Tuto otázku si klade článek Hany Šlechtové z Katedry sociologie Masarykovy univerzity v Brně, který zveřejnil magazín Gender,…

icon Chceš letět na Měsíc? No a co?

24.6.2004 

Snaha není všechno, vůdcovské schopnosti vždy nestačí. Vůdcové musí víc než jen motivovat, musí vést. V roce 1961 J.F. Kennedy řekl: Věřím, že tento národ by se měl sám zasadit o dosažení toho, dříve…

icon Důvěra v krizi

24.6.2004 

Žijeme v době, kdy nikdo nedůvěřuje nikomu, kdy lidé začínají věřit tomu, že ve světě byznysu důvěryhodnost neexistuje. Vědci se domnívají, že rozšířený skepticizmus o kompetentnosti, charakteru a…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

icon Aby tým správně fungoval

23.6.2004 

Způsob, jímž pracovní týmy řeší problémy může vytvářet nepořádek. Nejčastěji se jedná o situace, kdy členové týmů sedí na poradách v době, kdy by měli pracovat, věnují se dlouhodobé přípravě…

Jak se lépe dorozumět

23.6.2004 

Představte si dvě situace. V jedné vás vaše spolupracovnice příjemně pozdraví, v té druhé do vás nečekaně kdosi vrazí v malé uličce. Je celkem jisté, že v druhé situaci bude vaše reakce rychlejší a…

icon 8 rad, jak se neupracovat

23.6.2004 

Pro žádného podnikatele není dobré, stane-li se na šedesát hodin týdně otrokem práce ve vlastní firmě. I když to nemusí být na první pohled patrné, i v menších firmách existují efektivní cesty k tomu,…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník jako zákaznice

22.6.2004 

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky hraje výraznou roli pohlaví. Upozornil na to aktuální výzkum společnosti Amdocs, jehož se zúčastnilo tisíc respondentů, aby…

icon Manažerský poločas (rozpadu)

22.6.2004 

V řadě sportů mají hráči uprostřed hry přestávku, aby znovu načerpali energii, ale také zhodnotili výkony v první polovině a zvolili nejvhodnější strategii pro druhou. Totéž by se mělo odehrávat i v…

Článek v rámci předplatného Jak vyzrát na uchazeče po Internetu

22.6.2004 

Vyhrát válku o nejlepší talenty můžete pouze s kvalitním marketingem a prodejem a k těm vám dopomůže znalost zákazníků. Jinými slovy, pokud dokážete určit online chování těch nejlepších talentů (kam…

Bez kreativity nejsou koláče

22.6.2004 

Mnoho příležitostí a odměn je ztraceno jen proto, že na pracovišti chybí kreativita. Namísto produktivního a stimulujícího prostředí se pracovníci nudí v důsledku neustálé rutiny. To způsobuje absence…

Výpis 1518115195 z celkem 16677