Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16681 článků.

icon Jen je nechte, ať o vás mluví

15.7.2004 

Pokud má firma smysluplné, etické, účelné a inspirativní záměry, nemusí v jejich propagaci spoléhat jen na strojené techniky public relations. Ve svých řadách totiž skrývá celou řadu přirozených…

icon Vyrazit nebo vylepšit?

14.7.2004 

Když zaměstnanec odvádí svou práci nedostatečně nebo dělá vážné chyby, bývá nejlákavější možností jeho propuštění nebo přeložení. Vzhledem k právním, emocionálním a výkonnostním důsledkům ale nejprve…

Lépe placení zaměstnanci se lépe baví

14.7.2004 

Dobře placení zaměstnanci nesklízejí pouze nejvyšší materiální ohodnocení ve svých firmách. Na rozdíl od méně placených jedinců mají naopak tendenci žít bohatším společenským životem. Nová studie…

Článek v rámci předplatného Umíte ocenit?

13.7.2004 

Vašim zaměstnancům můžete dávat najevo důvěru po celý rok. Malý dárek nebo třeba jen slovní ohodnocení nemusí být vázáno k žádné konkrétní události. Ve společnosti navíc vytváří prostředí důvěry a…

Pochlubte se bezpečností

13.7.2004 

Chcete dosáhnout prvotřídní úrovně bezpečnosti ve vaší společnosti? Není to jednoduchý úkol a zahrnuje v sobě celou řadu opatření,…

Cítíte se přepracovaní?

13.7.2004 

Jestliže pociťuje přepracovanost a nevíte proč, zde jsou výsledky studie, která se zabývá příčinami přepracovanosti.1. Delší pracovní doba v týdnu.2. Více odpracovaných hodin, než člověk preferuje.3.…

icon Ochráníme vaše data natotata

13.7.2004 

Využívání webových stránek ke komerčním účelům vede k postupnému zavádění právních opatření na ochranu spotřebitelů. Jednou z diskutovaných otázek je například ochrana osobních dat, která zákazníci…

Pracovat pro život, nebo žít pro práci?

12.7.2004 

Evropané pracují v současné době průměrně o 10 procent méně hodin než Američané. Tato situace se však možná brzy změní. Přispěje k tomu nejen stagnace ekonomiky, úpadek veřejných financí a konkurence…

Naplánujte to a zmizte!

12.7.2004 

I podnikatelé či osoby přímo odpovědné za chod firem potřebují dovolenou. Často se domnívají, že si dovolenou vzít nemohou, protože by tím své firmě uškodili. Skutečnost je však taková, že bez…

icon Naslouchání hlasu klientů

12.7.2004 

Není pochyb o tom, že společnost, která naslouchá svým klientům, bude úspěšnější než ta, která jim nenaslouchá. Věnování pozornosti hlasu klientů je pro mnohé podniky výhodou. Poznají své klienty…

icon Spolu pracovat a spolupracovat

12.7.2004 

V kultuře spolupráce lidé pracují efektivněji jako komunita řízená společným cílem. Důvěra a otevřená diskuze jsou způsobem spolupráce. V této kultuře lidé respektují jeden druhého, oceňují své…

icon Abyste své zaměstnance neudusili

9.7.2004 

Máte skvělý tým. Od nejvýše postaveného člena po toho nejnižšího je pevný, pracovitý a motivovaný. Ať ale pracuje sebelépe, nedokážete ho nechat fungovat samostatně. Tento přístup můžeme nazývat…

icon Bez asistentky ani ránu

9.7.2004 

Soudobí podnikatelé či manažeři stále častěji cestují. Většinou se domnívají, že život na cestách zvládnou, když si s sebou vezmou notebooky a mobilní telefony. Ve skutečnosti však dříve nebo později…

Článek v rámci předplatného Doporuč zaměstnance a vyhraj!

8.7.2004 

Přestože firmy experimentují s nejrůznějšími možnostmi náboru pracovních sil, stále větší oblibu u manažerů lidských zdrojů získávají doporučení stávajících zaměstnanců. Je tomu tak proto, že…

icon Úspěšným se člověk nerodí, ale stává

8.7.2004 

Dobrým obchodníkem se člověk rodí, nebo se to dá naučit? Je pravda, že někteří lidé mají od narození větší obchodnický talent než jiní. Ale bez ohledu na to je klíčem k úspěchu co nejvíce využít těch…

Výpis 1515115165 z celkem 16681