Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

Článek v rámci předplatného Co je třeba vědět, když propouštíte zaměstnance

25.10.2006 

Propouštění není snadné. Potýkáte se s delikátní situací, která by neměla být nikdy brána na lehkou váhu a navíc může stresovat vás i vaše ostatní zaměstnance.Zde je několik tipů pro správný postup:-…

icon Jak překonat syndrom nedostatku času

24.10.2006 

Všichni znají problémy s pozorností (ADD Atention Deficit Disorder). Větším problémem v oblasti získávání reakce komunity je ale časový deficit (TDD Time Deficit Disorder). Potenciální zákazníci a…

icon Sedm smrtelných hříchů newsletterů

24.10.2006 

Newslettery mohou být skvělé komunikační nástroje, chce to ale práci. Článek shrnuje základní problémy, newsletterů a několik tipů, jak je odstranit.- Příliš nudný obsah. Některé newslettery čtenáře…

icon Důvěra základem komunikace

24.10.2006 

Kdo vás poslouchá, když mluvíte? A kdo vám věří? Při komunikaci na pracovišti je důležité být především důvěryhodný. Od chvíle, kdy zašlete do firmy svůj životopis až po konkrétní pracovní funkci, je…

icon Mobilní telefony zítřka

24.10.2006 

Když Irwin Jacobs, ředitel amerického telekomunikačníhogigantu Qualcomm, odešel do důchodu, převzal po něm otěže jeho syn Paul, který je velkým vizionářem. Má plnou hlavu nápadů a je nejšťastnější,…

Článek v rámci předplatného icon 7 tipů pro direct mail

23.10.2006 

Odezva příjemců direct mailu se zpravidla pohybuje v řádu jednotek procent. Lze ji však i několikanásobně zvýšit. Článek přináší sedm rad.- Podpora dalšími aktivitami. Reklamní sdělení by mělo…

Jak řešit konflikty při prosazování zněm

23.10.2006 

Pro vůdce, kteří řídí neustálé změny, jsou konflikty s lidmi denním chlebem. Pokud je však nedokáží správně řešit, zvyšují napětí ve vztazích ve svém okolí, což může připravit o čas, energii a…

Pět základních dovedností ambiciózního zaměstnance

23.10.2006 

Každý zaměstnanec který to chce někam dotáhnout, se musí neustále vzdělávat. Ze všeho nejdříve ale musí zvládnout základní dovednosti, bez kterých mu sebelepší odborné znalosti příliš nepomohou. A o…

Nepodceňujte zdřímnutí

22.10.2006 

Zdřímnutí je osvědčený způsob, jak během dne získat více energie na další činnost, ať už je pracovní den, nebo víkend. Proto lidem, kteří v dnešní uspěchané době nemají dostatek spánku, odborníci…

Článek v rámci předplatného icon Budoucnost zákaznických průzkumů

22.10.2006 

Využíváte při průzkumu trhu stále tradiční focus groups? Pak vězte, že existují novější metody, jak odhalit, co si vaši zákazníci skutečně myslí. Společnosti jako Yahoo nebo Pepsi si již uvědomily, že…

icon Jak si udržet finanční odborníky

22.10.2006 

Zkušení profesionálové v oblasti finančnictví mají na trhu práce mnoho možností. Pokud si tedy firma chce své finanční odborníky uchovat, měla by jim nabízet vhodné ohodnocení a zaměstnanecké výhody,…

icon Zákazník se u nás má cítit jako na dovolené

22.10.2006 

Manažerka Centra orientálního tance a vedoucí projektu Miss Orient Ilona Reimannová se pro HR-server rozhovořila nejen o specifické personalistické práci s převážně ženským kolektivem.Náš rozhovor…

icon Šest způsobů pro jednoduché a účinné stránky

20.10.2006 

Jednoduchost je nejdůležitější faktor pro účinnost webových stránek.- Jedno téma na stránku. Pokud se dokážete na každé stránce zaměřit na jedno téma, produkt nebo službu, zjednodušíte tak svým…

icon Brusel má pochybnosti ohledně data zavedení eura v ČR

20.10.2006 

Komplikace při formování české vlády se odrážejí také v tom, jak Česko vnímají v Bruselu, sídle institucí Evropské unie. Pochybnosti se týkají data, ke kterému hodlá Praha zavést jednotnou měnu euro.…

Článek v rámci předplatného icon E-mailový marketing a la New York Magazine

19.10.2006 

Ne všechny rady jsou vhodné pro všechny marketéry. Marketingový ředitel časopisu New York Ron Stokes proto vytvářel firemní e-mailový program především s ohledem na zákazníky. Vycházel při tom také z…

Výpis 1549615510 z celkem 19387