Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

Článek v rámci předplatného Aby váš životopis nehrál proti vám

22.6.2006 

Většina lidí, kteří shánějí práci, bojuje s tím, jaké osobní informace zahrnout a jaké ne. Životopis o vás mnohé vypovídá a M. Prencipe, ředitel náborové agentury, je toho názoru, že někdy přímo…

Článek v rámci předplatného icon Z dobrého spíkra ještě lepším

21.6.2006 

Pokud pravidelně pořádáte prezentace, jste pravděpodobně známí jako dobří spíkři. I přesto se však můžete ještě zdokonalit a postoupit mezi spíkry výborné. Článek se zaměřuje na dvě stěžejní oblasti,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se vyhnout vyhoření v internetovém marketingu

20.6.2006 

V posledních deseti letech opustila ve světě řada lidí internetový byznys a marketing a začala se věnovat zcela jiným oborům. V mnoha případech zažili tito lidé vyhoření, internetový marketing už je…

Článek v rámci předplatného Tréma neznamená konec světa

20.6.2006 

Chvění v žaludku, červenání, pocení rukou i celého těla, bušení srdce, roztřesený hlas. To všechno jsou projevy napětí, které nás postihuje před závažným vystoupením, zkouškou nebo jinou důležitou…

Cesta k osobnímu rozvoji

20.6.2006 

Lidé se v práci učí každý den. Aby se však ujistili, že se budou učit to, co opravdu potřebují, měli by mít vlastní rozvojový plán. Nejprve by si měl každý položit otázku, jaké dovednosti a chování…

Článek v rámci předplatného icon Behaviorální marketing není jen cílení

19.6.2006 

Řada on-line marketérů se domnívá, že behaviorální cílení reklamy je odpovědí na všechna její tajná přání. Spoléhat na nové technologie je velmi lákavé. Dnes můžeme zasáhnout očekávané publikum na…

icon Společenské minimum

19.6.2006 

Manažeři se často účastní společenských akcí se svými zaměstnanci i nařízenými. Při takových příležitostech je třeba dodržovat určité komunikační chování, aby tyto akce mohly podpořit morálku…

icon Jak se vyhnout zdlouhavým přesvědčováním zákazníků

19.6.2006 

Jedním z přetrvávajících mýtů jednání je, že jsou dlouhým bojem se zákazníkem. Jednání by se ale mělo sestávat z otevřené a přímé komunikace, založené na vzájemném respektu a důvěře. V takzvaném…

Článek v rámci předplatného Hledání talentů na veřejných místech

17.6.2006 

Někdo se kdysi zeptal známého zloděje, proč vyloupil jistou banku. Jeho odpověď byla velmi prostá protože tam byly peníze. Na tomto příkladu je možné zdůvodnit následující náborovou strategii. Když…

Jak zachránit hroutící se strategii

17.6.2006 

Je úspěšná strategie otázkou štěstí nebo kvality jejího designu? Pokud ta vaše začíná pokulhávat, co můžete udělat pro její vylepšení? Podle jistých odhadů ale uspěje jen 30 % záchranných programů.…

Článek v rámci předplatného icon Úspěch e-komerce závisí na budování vztahů

16.6.2006 

Žijeme v digitální éře. Ze všech stran se na nás valí e-komerce, e-tohle a e-tamto. Někdy to až vypadá, že někteří se domnívají, že umístěním písmene e před jakékoli slovo budou v digitálním věku…

Chce to klid a protistresová opatření

16.6.2006 

Zaměstnání může být stresující prostředí, ať už pracujete v kanceláři, továrně či například škole. Určitá míra stresu je prospěšná, motivuje a posiluje. Příliš mnoho stresu však škodí a postupně nás…

icon Budování skvělého týmu

15.6.2006 

Zkuste se zamyslet nad tím, co znamená být tým. Týmová práce je o praxi. Skvělá týmová práce je výsledek a jediné, co můžete pro jeho podporu udělat, je vytvořit týmu dobré podmínky pro práci. Je to,…

icon Tří kroky k maximalizaci firemních zisků

15.6.2006 

Schopnost správně segmentovat odbytiště přispívá k firemní efektivitě a vyplatí se, když se na tyto informace pohlíží při rozvoji strategie, produktů, plánování a zacílení marketingu.- Strukturální…

Článek v rámci předplatného icon Správa znalostí podpoří CRM

15.6.2006 

Obchodní značky a databáze zákazníků jsou tzv. znalostními aktivy firem, tedy důležitými dokumentačními a archivovanými informacemi. V rámci CRM sbírají firmy data ze zákaznického servisu. Zapojením…

Výpis 1579615810 z celkem 19387