Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

Úspěch na vyšší úrovni

14.6.2006 

Poslední americké studie ukazují, že téměř polovina nových vedoucích pracovníků selže během prvních 18 měsíců. Většina z nich přikládá neúspěch tomu, že nemá dostatečné znalosti a nástroje potřebné k…

Článek v rámci předplatného Neobvyklý případ diskriminace

14.6.2006 

Ošetřovatel, který zažaloval britskou zdravotnickou společnost NHS kvůli odlišným způsobům jednánís muži a ženami,neobvyklý případ nakonec vyhrál. Andrew Moyhing si stěžoval, že při vyšetřování…

Jak sladit manažerský styl s novou firemní situací

14.6.2006 

Podle některých odborníků není neobvyklé, že je styl lídra v rozporu s firemní kulturou. Je to údajně jeden z hlavních důvodů, proč manažeři odcházejí. Ve většině firem se při výběru člověka zaměřují…

Co se skrývá v úspěšných lidech?

14.6.2006 

U některých lidí se zdá, že žít spokojeným životem a dosahovat úspěchů je pro ně neuvěřitelně snadné. Většina takových lidí v&…

icon Západní manažerský styl proniká na východ

13.6.2006 

Malajský podnikatel Tony Fernandes založil v roce 2001 společnost AirAsia, prvního levného leteckého dopravce v Asii. Brzy svůj podnik rozšířil, když spojil svou společnost s indonéskými a thajskými…

icon Rozvíjení obchodní image malé firmy

13.6.2006 

Rančer označuje svůj dobytek razidlem, které znázorňuje informaci o farmě a rozlišuje zvířata od ostatních pro případ, že by se pomíchala. Značkování v dnešním obchodním světě funguje obdobně. Vyplatí…

Článek v rámci předplatného Evropa se stále nemůže dohodnout na pracovní době

12.6.2006 

Evropská unie stále bouřlivě jedná o pravidlech pro pracovní dobu ve svých členských státech. V roce 2009 by měla vstoupit v platnost nová směrnice o pracovním čase, pro kterou Evropský parlament…

Článek v rámci předplatného icon Brzdí vaše ego váš marketing?

12.6.2006 

Výzkum trhu je pro malé firmy často ta poslední věc, kterou považují za důležitou pro svůj růst. Hlavní roli v tom hraje ego majitele firmy, který se domnívá, že ví lépe než zákazníci, co bude…

Jak podpořit kontinuální vzdělávání

12.6.2006 

Stejně jako všechny organizmy se musejí ifirmyrychle adaptovat v současném prostředí změn, aby přežily. Pokud to mají dělat rychle a inteligentně, musí se učení stát centrální částí jejich strategie.…

Než začnete hledat nové zaměstnání...

12.6.2006 

Jedním z prvních kroků k získání nového zaměstnání by mělo být důkladné sebezhodnocení a zjištění, jakými dovednostmi vlastně disponujete. Také musíte umět dobře sepsat svůj profesní životopis a…

Článek v rámci předplatného icon Internet pomáhá získávat loajální zákazníky

10.6.2006 

Jen v USA má 70 % dospělé populace starší 18 let přístup na internet, 38 % připojených využívá vyhledávače a 30 % se chodí na internet pobavit. Tento on-line svět přetéká velkým kupním potenciálem.…

icon Peter Morville o důležitosti informační architektury

10.6.2006 

Světoznámý americký odborník na informační technologie a správu znalostí Peter Morville hovořil pro magazín CIO Insight odůležitosti informační architektury.Jaká je definice informační architektury?…

Článek v rámci předplatného icon Klíčové tipy pro CRM

9.6.2006 

Úspěch řízení vztahů se zákazníky (CRM) spočívá v tom, dostat zákazníky do středu organizace. Je k tomu potřeba vědět, co zákazníci skutečně chtějí, co si myslí o vaší firmě a využít to k poskytování…

icon Blog pro interní účely

9.6.2006 

Blogy se v posledních letech staly jedním z nejpopulárnějších způsobů vyjadřování osobních názorů v on-line světě. Dokáží udělat z běžných uživatelů Internetu spisovatele, poskytují jednoduché médium.…

Kam směřuje e-learning?

8.6.2006 

Když už se zdálo, že se e-learning ve svém vývoji ustálil, začíná se v poslední době opět měnit. Po letech experimentů a zbytečně nadměrného množství e-learningových produktů vstupuje nyní…

Výpis 1581115825 z celkem 19387