Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

Pět přímých cest ke ztrátě kvalitních zaměstnanců

5.9.2006 

Spojené státy si v souvislosti s odchodem silné poválečné generace do důchodu začaly rychle uvědomovat, jak důležité bude udržet si v budoucnosti kvalitní zaměstnance. Pokud si ale firma chce udržet…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů řízení vztahů se zákazníky

5.9.2006 

Nejvýkonnější firmy se ve svých zákaznických strategiích dokáží vyvarovat sedmi zásadních chyb. Odráží se to pak na jejich hodnotě a tržní ceně. Článek popisuje tyto chyby jako sedm smrtelných hříchů…

icon Jak na email marketing

5.9.2006 

Účinnost email marketingu a ztoho plynoucí popularita zapříčinila, ze se o něj začali zajímat i tradiční obchodníci, kteří jinak na internetu nejsou příliš aktivní. I když email marketing není jaderná…

icon 9 rad pro úspěšné schůze

4.9.2006 

Anglický spisovatel E. V. Lucas napsal: Všiml jsem si, jak jsou lidé, kteří přicházejí pozdě, mnohem veselejší než ti, kteří na ně musejí čekat. Článek shrnuje devět tipů pro efektivnější porady.-…

Jak se vhodně obléci k pohovoru?

4.9.2006 

Čím lépe zvážíte následující, tím lépe a snadněji zvolíte nejvhodnější oděv.- Neberte v potaz jen kulturu firmy a odvětví, ale také stávající normy na oddělení, ve kterém budete pracovat.- Lokalita,…

Článek v rámci předplatného Řadám HR se šikana nevyhýbá

4.9.2006 

Šikana je i v odděleních lidských zdrojů stále aktuálním problémem, který zatím neumí řešit ani profesionálové HR. Odborníci se shodují na tom, že ani tato profese není imunní. Je třeba si uvědomit,…

Organizace času

4.9.2006 

Organizace času je pro zvládání každodenních pracovních úkolů velmi důležitá. Člověk, který si svůj čas dobře organizuje, využívá každou hodinu a minutu tak efektivně, jak jen je možné.Neexistuje…

icon Aby vás nepřestali poslouchat v páté minutě

1.9.2006 

Vytvoření a doručení efektivní prezentace je v dnešní době nelehký úkol. Publikum očekává zajímavé informace, které budou ušity na míru jejich potřebám. K získání a udržení pozornosti publika je třeba…

Optimální je pracovat šest hodin denně, ale...

31.8.2006 

I když jedna aktuální australská studie ukázala, že dlouhá pracovní doba nepříznivě ovlivňuje pohodu, ambice a konkurenční schopnost zaměstnanců, nezdá se být příliš pravděpodobné, že by se zkrácení…

icon Trocha letního adrenalinu

31.8.2006 

Léto je ideální doba pro trochu adrenalinu. Jedním z nejatraktivnějších adrenalinových sportů je rafting. Divoká voda fascinuje nevázanou silou, zároveň však vzbuzuje respekt. Raftem se rozumí…

icon Kulturní otázky outsourcingu zákaznických služeb

31.8.2006 

Američtí zákazníci by raději jednali po telefonu s operátorem, který bude hrubý nebo povýšený, než s takovým, který má cizí přízvuk. Přízvuk jim vadí dokonce více než zdlouhavé čekání na přepojení.…

Pohovor nad obědem

31.8.2006 

Jak se správně připravit na pohovor u oběda?- Při takové příležitosti nikdy neobjednávejte alkohol a také nejdražší jídlo, které menu nabízí.- Při výběru jídla zohledněte, jakým způsobem vás zaměstná.…

Článek v rámci předplatného icon Kdo je to "sociální podnikatel"?

30.8.2006 

V Americe se začíná ujímat nový životní styl důchodců. Starší občané se snaží angažovat v oblastech, ke kterým se během své aktivní kariéry z různých důvodů nedostali. Pro mnohé z nich to znamená…

Článek v rámci předplatného Umění propouštět

30.8.2006 

Manažeři mají často problémy s propouštěním zaměstnanců. Mezi nejčastější důvody patří tendence firem uklízet neúspěchy pod koberec. Svou roli ale hraje i osobní špatná zkušenost manažerů s…

icon Jak školit pro zákaznický servis

30.8.2006 

Očekávání zákazníků neustále stoupají. Proto je jedním z cílů školení naučit osoby, které s nimi přicházejí do přímého styku, doručit lepší služby a jejich očekávání uspokojitnebo překonat.To, jak…

Výpis 1578115795 z celkem 19564