Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

icon Usnadnění marketingu pomocí komunikační technologie

29.6.2006 

Technologii, která vás zviditelní a ušetří váš čas, máte na dosah ruky. Marketingové projekty se týkají nejen členů marketingových týmů, ale také interních zákazníků, partnerů, obchodníků a agentur.…

Článek v rámci předplatného icon EU zvýšila pokuty za porušování antitrustové legislativy

29.6.2006 

Evropská unie citelně zvýšila pokuty pro společnosti, které porušují antitrustovou legislativu, tvoří kartely a zneužívají dominantn&…

Motivační vzorec pro sebevzdělávání

28.6.2006 

Existují dva způsoby, jak motivovat lidi, aby něco dělali. První zahrnuje externí faktory, jako jsou například odměny a pobídky. Druhý staví na touhách a potřebách.Motivovat lidi, aby se vzdělávali,…

Jak přežít vyhazov

28.6.2006 

David Pottruck radí, jak se vypořádat se ztrátou místa.Vyhněte se obviňování Bude vás to svádět praštit dveřmi, zlášť pokud cítíte, že vyhazov byl nezasloužený. Snažte se tomuto nutkání odolat. Lépe…

Článek v rámci předplatného Bdělé snění špatné není

28.6.2006 

Bdělé snění se obecně vnímá jako ztráta času. Má však i své pozitivní stránky. Když někdo sní přes den, rozhodně to neznamená, že je povaleč. Na bdělé snění se nahlíží negativně, protože představuje…

icon Pozor na velké firmy jako zákazníky

27.6.2006 

Přílišné spoléhání se na velkou firmu jako odběratele skrývá pro menší podnik značné nebezpečí. Velká firma sice znamená stálý a relativně spolehlivý zdroj odbytu, který je pro malé firmy tak…

Článek v rámci předplatného icon Jak udělat z komunity marketingového partnera

27.6.2006 

Lidé mají nyní nástroje, díky kterým mohou pohotově komunikovat a zcela určitě probírají i své zákaznické zkušenosti. Efektivnější komunikace přináší rychlejší výměnu myšlenek, vznik stylů a trendů.…

icon 5 mýtů o vůdcovství

27.6.2006 

Vůdcovství je obchodní koncept, o kterém se asi nejčastěji hovoří. Na druhou stranu je však téměř nikdo nechápe. Je to způsob, jak udělat určitou práci a pomoci druhým dosáhnout jejich potenciálu.…

Jak školit distribuční partnery

26.6.2006 

Pokud jde váš odbyt přes distribuční partnery, možná máte problém s tím, jak posílit jejich prodejní dovednosti, aniž byste vypadali jako diktátoři. Úspěch ale závisí na výrobcích i distributorech.…

icon Jak na webové stránky

26.6.2006 

Možná si říkáte, že jste marketéry nemediálních produktů. Zamyslete se ale ještě jednou. Každá firma s vlastními webovými stránkami je alespoň částečně i mediální společností. Jakožto pracovníci…

Článek v rámci předplatného icon Manažerský seberozvoj

26.6.2006 

Vedoucí pracovníci se hodně naučí z příležitostí, které jim zkříží cestu při výkonu práce v průběhu krizí nebo výrazných změn. Stejně silné možnosti rozvoje však lze najít i v každodenním kontextu…

icon Personalistika je puzzle

26.6.2006 

Rozhovor s Evou Snopkovou, personální ředitelkou Johnson & Johnson, s.r.o. pro Českou republiku a Slovensko.Prvním prezidentem vaší společnosti byl Robert Wood Johnson, společníky mu byli jeho dva…

Článek v rámci předplatného icon Z dobrého spíkra ještě lepším (2.)

23.6.2006 

Často slyšíme věty typu: To je dobrý spíkr. Když vyplňujeme dotazníky s hodnocením přednášejících, často zaškrtáváme nejvíce bodů. Jindy však nemůžeme označit mluvčí za výborné. Článek se zaměřuje na…

Článek v rámci předplatného icon Desatero zákaznického servisu

23.6.2006 

Zákazníci představují nejviditelnější firemní aktiva. Bez nich by firmy neexistovaly. Pokud dokážeme plnit jejich potřeby, pomohou nám růst a navíc nás doporučí svým známým. Článek shrnuje deset…

Co znamená důstojně zacházet s pracovníkem?

22.6.2006 

Důstojné zacházení s lidmi na pracovišti je komplexní jev, který se týká různých témat. Například špatného managementu, dlouhé pracovní doby, šikany a nezdravého pracovního prostředí. Jako základní…

Výpis 1578115795 z celkem 19387