Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19387 článků.

icon Jak vylepšit čtivost textů

17.7.2006 

Ať už je vaše marketingové médium email, internetová stránka nebo tištěná reklama, problém je stejný stále méně času a ochoty zákazníků číst. Naštěstí existuje řada technik, jak čtivost vylepšit.-…

Jak si naplánovat postup v kariéře

14.7.2006 

Zadostiučinění a seberealizace je důležitým předpokladem spokojeného profesionálního života. Do práce chodíme většinu života, a tak je dobré přemýšlet a plánovat, kam až v kariéře dospět. Úspěšná…

icon Manažer zahradníkem

14.7.2006 

Možná se to na první pohled nezdá, ale management má mnoho společného se zahradničením. Zahradníci například nenechávají rostliny jen tak růst, ale vytvářejí podmínky, které jim v růstu pomohou.…

Článek v rámci předplatného Elektronická komunikace je noční můrou amerických zaměstnavatelů

14.7.2006 

Špatné zacházení s elektronickou poštou si vybírá těžkou daň u amerických zaměstnavatelů. Nákladné soudní spory a propouštění zaměstnanců zaujímají nejvyšší místo na seznamu elektronických rizik.…

icon Nebezpečí exotické dovolené

13.7.2006 

Češi volí pro svou dovolenou stále častěji exotická místa. Mnohdy však přitom zapomínají, kolik rizik je s návštěvou Asie, Afriky nebo Jižní Ameriky spojeno. Jedná se zejména o zdravotní rizika, mezi…

icon Pozor na rozvod, pane řediteli

13.7.2006 

I když je rozvod zejména osobní tragédie, může proniknout také na pracoviště a dokonce vás stát i místo, nemluvě o dobré pověsti. V posledních letech proběhla ve světě vlna veřejně propíraných rozvodů…

Článek v rámci předplatného icon Devět nápadů pro zákaznické středisko

13.7.2006 

Na nedávné konferenci o zákaznických střediscích pořádané v americkém Orlandu proběhla zajímavá panelová diskuse. Čtyři odborníci měli v šedesáti minutách formulovat šedesát nenákladných a snadno…

Článek v rámci předplatného Jak odměňovat za bezpečnou práci

13.7.2006 

Praxe prokázala, že odměny fungují. Není žádným tajemstvím, že uznání a odměňování zaměstnanců představuje silnou motivaci k lepším výkonům a také bezpečnější práci. Z tohoto důvodu se těší dlouhodobé…

icon Jak udělat z on-line návštěvníka kupujícího zákazníka?

13.7.2006 

Úspěch přeměny zájmu na uskutečnění transakce závisí i v on-line obchodě na schopnosti spojit se s potenciálním klientem v jeho stávající fázi kupního procesu. Tento proces obnáší fáze posouzení…

icon Kde brát zanícené zaměstnance?

13.7.2006 

Jak při pohovoru rozlišit opravdovou vášeň, která se nedá zahrát, od nadšení, které se zahrát dá? Nadšení může být falešným signálem a lidé se jím často nechají zmást. To je názor L. Adlera, ředitele…

icon Přidejte Internet do marketingového mixu

12.7.2006 

Důležitost internetového marketingu stále vzrůstá. Výzkumy ukazují posun od tradičních marketingových rozpočtů k více prostředkům věnovaným na on-line propagaci produktů a služeb. Mezi výhody…

Učení není jen školení

12.7.2006 

Snad každý střední manažer měl někdy paradoxní pocit ze svého rozvoje. Na jednu stranu chápe, že vzdělávací příležitosti zvyšují výkonnost, podporují angažovanost a tak dále. Na druhou stanu však vidí…

Článek v rámci předplatného Zamyšlení pro agenturní náboráře

12.7.2006 

Mezi firemními náboráři a náborovými aktivitami třetích stran - TPR (third party recruiter) - je nepříjemné napětí. Vztah mezi nimi je při nejlepším neutrální, častěji však nepřátelský. Nemusí to tak…

Článek v rámci předplatného icon Tři chyby každého manažera marketingu

11.7.2006 

Každý obchodní manažer se dopouští chyb. Článek však upozorňuje na tři základní marketingové chyby, které se objevují ve firmách bez rozdílu velikosti a rozpočtu.- Nemyslete si, že marketing je něco,…

icon 7 hříchů stránek on-line služeb

11.7.2006 

Autor přináší pohled na největší hříchy, které jsou páchány na stránkách profesionálů.- Egocentričnost. Je z uvedených hříchů nejhorší. Návštěvníci přicházejí na stránky z různých důvodů. Průzkumy ale…

Výpis 1575115765 z celkem 19387