Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

Článek v rámci předplatného Společenské pití podporuje vyšší výdělky

19.9.2006 

Chcete vydělávat více peněz? Zkuste si zajít na pár piv. Ve Spojených státech si totiž lidé, kteří pijí, vydělávají průměrně o 10 až 14 procent více než abstinenti. Muži, kteří chodí do baru alespoň…

icon Nechybujte při jednání se zákazníky

19.9.2006 

Z čeho jsou vaši zákazníci v rozpacích? Proč se na sebe navzájem ušklíbáte? Řekněme, že pokud nebudete věnovat dostatečnou pozornost detailům svého obchodu, může se nespokojený zákazník stát vaším…

icon Chcete inovaci? Čerpejte od zaměstnanců

19.9.2006 

Každý zaměstnanec ve vaší firmě může být cenným novátorem. To tvrdí David Silverstein, odborník v inovacích a prezident skupiny Breakthrough Management.Inovace by měla být předvídatelná, spolehlivá a…

Práce z domova má své výhody

18.9.2006 

Práce z domova je ve Spojených státech rychle rostoucím trendem. Očekává se, že do roku 2025 budou z domova pracovat až dvě třetiny Američanů. Přispívají k tomu vyšší ceny nákupu nemovitostí, benzínu,…

Článek v rámci předplatného Problém jménem soukromé e-maily na pracovišti

14.9.2006 

E-mail dnes v zaměstnání používá téměř každý, často si však jeho prostřednictvím vyřizuje i soukromé záležitosti. Problém spočívá v tom, že u nás dosud není přesně stanovena hranice mezi právem…

Jak vytvořit kulturu nakloněnou vzdělávání

14.9.2006 

Za firemní kulturu se obecně považuje kombinace hodnot a očekávání chování. Nebo se dá říci, že je to to, jak se firma chová, když si myslí, že se nikdo nedívá. Pro obchodní firmy může být kultura…

icon Multitasking nefunguje

13.9.2006 

Multitasking je jedním ze symbolů moderní informační éry. Spíše než na faktech je ale založen na slepé víře. Představuje častou příčinu kancelářských omylů a i když si myslíme, že díky němu děláme…

Kdy koučovat zaměstnance

13.9.2006 

Již bylo napsáno mnohé o tom, proč a jak by měli manažeři koučovat své zaměstnance. Málo pozornosti se však věnuje tomu, kdy je pro koučování správná doba. Článek se proto zabývá tímto tématem. Řada…

Článek v rámci předplatného icon Knihy pro úspěšný marketing

13.9.2006 

Odhaduje se, že americké firmy utratily v roce 2005 za přímý marketing 161 miliard dolarů. Dosáhnout na zákazníka je ale stále obtížnější. Internet a další média vytváří přehršel kanálů,…

icon 10 hříchů e-mailových newsletterů

12.9.2006 

Patříte mezi tisíce těch, kteří mají newsletter, ale nepřináší jim žádné větší výsledky? Pak se pravděpodobně dopouštíte nejméně jednoho z následujících deseti hříchů:- Trávíte hodiny bezvýsledným…

Článek v rámci předplatného Jak řídit absentérství

12.9.2006 

Absentérství je problém všech firem. Letošní průzkum britského Institutu pro personalistiku a rozvoj (CIPD) ukazuje, že každý rok připadá na jednoho zaměstnance průměrná ztráta osmi dnů. Úhrnná ztráta…

K identifikaci talentů pomocí zákazníků

12.9.2006 

Hledání talentů u konkurence je vyzkoušenou a osvědčenou náborovou strategií. Hlavní výhody takového náboruzahrnují možnost okamžitého rozšíření odbytu nebo fakt, že tito lidé již dokáží prodávat…

icon Obchod je žádanější než sex

11.9.2006 

Nová studie australské Queensland University vyvrátila dlouhodobě zažitý mýtus, že uživatele internetu nejvíce zajímá sex. Prokázala, že vyhledávání sexuálních témat v poslední době ustupuje obchodním…

Článek v rámci předplatného icon 5 poučení z marketingu ve vyhledávačích

11.9.2006 

Marketing pomocí internetových vyhledávačů je, podobně jako ostatní formy internetového marketingu, dobře měřitelný. Velkou výhodou placeného vyhledávání (paid search) je vedle jednoduchosti spuštění…

icon Nepodceňujte internetové diskuse

11.9.2006 

Internetové diskuse či blogy mohou firmám mnohé napovědět o tom, co si myslí spotřebitelé o jejich produktech a nových trendech. Příspěvky diskutujících jsou různé, od porovnávání spotřební…

Výpis 1575115765 z celkem 19564