Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1973 článků.

Dejte svým zaměstnancům lepší nabídku než konkurence

23.10.2013 

Podobně jako manželské páry mohou obnovit energii ve svém vztahu tím, že obnoví svůj slib, manažeři mohou posílit vztahy se zaměstnanci tím, že budou aplikovat proces, který se v angličtině nazývá re-…

Článek v rámci předplatného icon 5 nápadů, jak oživit jednotvárnou práci v call centru

22.10.2013 

Jeden telefonát za druhým či občasný hovor s velmi nespokojeným zákazníkem dovede z práce v call centru někdy činit poněkud jednotvárnou, psychicky náročnou práci. Není tedy od věci občas zaměstnance…

Článek v rámci předplatného icon 15 tipů, jak zkrátit průměrný čas telefonátů v call centru

21.10.2013 

CallCentreHelper přináší návod na to, jak zkrátit délku hovorů a výrazně tak zvýšit efektivitu celého call centra. Telefon už při náboru. Nejlepším způsobem, jak otestovat kandidáty na práci v…

icon Jak zkazit jednání hned v úvodu

21.10.2013 

Je úplně jedno, jestli vedete jednání s obchodním partnerem, kolegy nebo někým jiným. Dojem si člověk utváří v průběhu několika prvních vteřin. Proto je velmi důležité soustředit se na úvod, který…

Firemní kultura nejsou jen benefity

21.10.2013 

Co odpovíte, když se vás někdo zeptá, čím je skvělá vaše firemní kultura? Pokud to bude pouze výčet nadstandardních zaměstnaneckých výhod, měli byste se zarazit. Jídlo zdarma, zvířata na pracovišti a…

Článek v rámci předplatného icon Vlastnosti prodejce, který je úspěšný i v těžkých časech

17.10.2013 

Podle populární knihy The Challenger Sale od Dixona a Adamsona z roku 2011 existuje několik základních typů prodejců. Ovšem všechny tyto typy sdílí několik zásadních charakterových vlastností, které…

icon Jak si vybudovat kontakty na profesní sociální síti

17.10.2013 

Také se vám stává, že si otevřete svůj účet na LinkedInu a máte schránku plnou pozvání ke spojení od neznámých lidí? Většina z nich tvrdí, že jste přátelé, ale vy jste o nich nikdy neslyšeli. Proč…

Článek v rámci předplatného icon 10 způsobů, jak předčit očekávání klientů

14.10.2013 

Server Call Center Helper oslovil sedm odborníků na zákaznický servis, aby přišli s nápady, jak lze ve vztahu ke klientovi předčit jeho očekávání. Výsledkem je seznam deseti tipů, které zajistí, že se…

icon Když zaměstnanec čelí osobním problémům

14.10.2013 

Užitečný článek serveru Salesopedia se věnuje nelehké situaci, ve které se ocitne každý manažer či vedoucí týmu, jehož svěřenec čelí problémům v osobní rovině. I přesto, že životní pohoda zaměstnanců…

icon Jak vést generaci Y?

14.10.2013 

Generace líných narcistů, iGenerace, Děti milénia nebo jednoduše ti, kteří se narodili mezi lety 1982 až 2000. Je nás mnoho. Já a možná i vy do této kategorie spadáme, a pokud ne, tím spíše pro vás…

Článek v rámci předplatného Špatná reference nemusí být vždy špatná

14.10.2013 

Můžete si dovolit vyřazovat z výběrových řízení uchazeče se špatnými referencemi? Pravděpodobně si říkáte, že ano, ale zkusme se nad tím zamyslet ještě jednou. Kontrola referencí patří k běžným úkolům…

Článek v rámci předplatného icon Pět tipů ze školních lavic pro úspěšnou prezentaci

11.10.2013 

Možná si sami vybavujete ještě z vašich školních let, jak se některé hodiny táhly do nekonečna a vy jste téměř usínali pod vlivem monotónního hlasu vyučujícího. Není divu, zřejmě nebyl dobrým…

Ukažte nejlepším kandidátům, že si mají vybrat vás

9.10.2013 

Pokud již máte alespoň minimální zkušenosti s náborem, pak jistě víte, že pouze najít dobrého kandidáta na volnou pozici nestačí. Pokud zrovna nepracujete pro nežádanějšího zaměstnavatele světa, pak…

Článek v rámci předplatného icon Získejte více doporučení od zákazníků

8.10.2013 

Přímá doporučení zákazníků, tedy kontakty na potenciální zájemce o prodávaný produkt poskytnuté přímo stávajícími zákazníky, patří mezi nejkvalitnější kontakty, které prodejce může získat často mezi…

icon Brian Tracy: Jak být oblíbenější

7.10.2013 

Chcete být oblíbenější v práci i v soukromém životě? Pak se zaměřte na jednu ze základních lidských potřeb potřebu cítit se důležitý. Doporučuje to alespoň světově uznávaný spíkr a poradce Brian…

Výpis 15911605 z celkem 1973