Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16662 článků.

icon Umíte naslouchat správnému vnitřnímu hlasu?

17.4.2002 

Jedna firma z USA zavedla školení, které má za úkol zlepšit efektivitu manažerů a zaměstnanců. Jeho myšlenka je poměrně jednoduchá: když se lidé přestanou příliš sledovat a zaměřovat sami na sebe,…

icon Jak vybírat program a metody školení

17.4.2002 

Mnoho vedoucích pracovníků se domnívá, že největšími překážkami v úspěšné realizaci nejdůležitějších projektů jsou nedostatečné znalosti a zkušenosti zaměstnanců. Ačkoli je školení často považováno za…

icon Co na to říká zákazník?

16.4.2002 

Podle zahraničního průzkumu zaměřeného na CRM se v posledních 18 měsících objevil na poli zákaznického marketingu zcela nový trend. Ten poměrně inovativní cestou započítává zákazníkův hlas při…

Jak zvyšovat produktivitu zaměstnanců, když máte omezený rozpočet

16.4.2002 

Existují i jiné způsoby, jak zvyšovat morálku zaměstnanců a podporovat produktivitu, než jsou nákladné večírky a zaměstnanecké slevy. Je pouze třeba vžít se do zaměstnanců a snažit se pochopit jejich…

Umíte řídit sami sebe?

16.4.2002 

Lidé, kteří se snaží permanentně podávat maximální výkony, si časem začnou připadat, jako by se jim život vymykal z kontroly. Začnou se trápit pocity úzkosti, připadají si nezodpovědní, když něco…

icon Základní chyby nových manažerů oddělení IT

12.4.2002 

Proč tolik mladých manažerů oddělení informačních technologií dělá chyby? Důvodem je to, že takoví lidé jsou obvykle zvyklí pracovat jako řadoví členové oddělení (např. programátoři), proto dobře…

Článek v rámci předplatného Už je to tu zase: Motivace zaměstnanců

12.4.2002 

Jak vlastně dosáhnout toho, aby všichni zaměstnanci byli správně motivováni? V prvé řadě musí být každý zaměstnanec brán jako ostatním rovný jednotlivec a měl by být hodnocen za svoje lidské i…

icon Jak snižovat chybovost zaměstnanců

12.4.2002 

Chyby, které někteří zaměstnanci dělají, mohou způsobit nespokojenost a ztrátu zákazníků, a tím i snížení zisku firmy (některé zdroje uvádí ztrátu až 25 %!). Zákazníci jsou dnes totiž ještě…

Co by měl umět konzultant?

12.4.2002 

Co by měly podniky vědět o externích náborových pracovnících, takzvaných konzultantech? V první řadě je dobré brát na vědomí, že jsou záležitostí poněkud nákladnou. Přesto se však z hlediska odborného…

Článek v rámci předplatného Nábor a podnikové strategie oddělení informačních technologií

11.4.2002 

Vedoucí oddělení IT má před sebou nelehký úkol: správně rozdělit finanční prostředky na call centra, datové sklady, zabezpečení, CRM a…

icon Sedm komplexů neefektivních "rádobymanažerů"

10.4.2002 

Jistě všichni známe neefektivní manažery, kteří neumí vést své podřízené a nerozumí vztahům mezi lidmi. Na jednu stranu je to logické nikdo je to nenaučil. Jejich chování má však špatný vliv na…

E-mail v kanceláři - dobrý sluha, ale zlý pán

9.4.2002 

E-mail je rychlým a efektivním komunikačním prostředkem, zároveň se však může obrátit proti tomu, kdo jej používá. Téměř všechny firmy se snaží najít způsoby, jak usměrnit používání e-mailu v pracovní…

Řízení talentu a moderní formy komunikace

8.4.2002 

Řízení talentu by mělo zvýšit intelektuální kapacitu firmy, ztělesněnou její znalostní bází a schopností jejího využití. Děje se tomu tak především díky stále se vyvíjející informační technologii.…

icon Každá rada dobrá aneb Co by měl CIO opravdu umět

5.4.2002 

Úloha CIOs není jednoduchá. Správný výběr a posléze řízení podnikové informační technologie se v džungli rychlého vývoje IT stávají čím dál složitějšími. CIOs Vedoucí podnikových IT) na sebe přitom…

icon Chvála komunikace

2.4.2002 

Odborníci se shodují na tom, že jednou s nejdůležitějších manažerských dovedností, které jsou klíčové pro úspěch v podnikání, je schopnost naslouchat. Naslouchání pomáhá vytvářet atmosféru důvěry a…

Výpis 1639616410 z celkem 16662