Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

Článek v rámci předplatného icon Cenová politika malých firem

15.12.2005 

Polykáte rostoucí náklady na provoz firmy, sledujete zvyšování cen energií a zdravotní péči a zápasíte, abyste vůbec byli výděleční. Nejste v tom sami. Mnoho podnikatelů čeká a sleduje firmy ve svých…

Článek v rámci předplatného Novinky v zaměstnávání osob se zdravotním pojištěním

15.12.2005 

V lednu a v únoru 2006 budou zaměstnavatelé poprvé zjišťovat, zda splnili v uplynulém roce své povinnosti vůči osobám se zdravotním postižením (ZP) podle nového zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.…

icon Konkurence nevylučuje spolupráci

14.12.2005 

Silná konkurence mezi firmami na poli zákazníků, talentů a kapitálu do určité míry svědčí. Zároveň však může být i škodlivá, když firmy bojují o věci, které mají malou hodnotu pro zákazníky nebo nízký…

Jak je to se "starými psy" a "novými kousky"?

14.12.2005 

Jak stárneme, většina z nás si uvědomuje, že skákat skrz hořící kruh v cirkuse, kterým je pro nás práce, už za nabízenou odměnu často nestojí. Je tedy pravda, že starého psa novým kouskům nenaučíš?…

Jak si vydobýt respekt?

14.12.2005 

Jednáte se všemi svými spolupracovníky stejným způsobem? Jinými slovy, berete je všechny jako sobě rovné? Nejspíš řeknete že ano, ale je důležité si uvědomit, že naprostá většina lidí sdruhými jedná…

Článek v rámci předplatného Zaměstnavatelská značka - vaše jedinečné já

13.12.2005 

Upoutávání a uchovávání nejlepších zaměstnanců patří mezi každodenní úkoly mnohých profesionálů v lidských zdrojích. Firmy, které se snaží získávat zaměstnance pouze mzdou, výhodami a dalšími…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšete plánování on-line kampaní

13.12.2005 

Jste zcela spokojeni s tím, jak fungují vaše on-line kampaně? Možná byste uvítali zlepšení. Článek přináší pět tipů, jak znovu získat nadšení z on-line marketingových kampaní.- Častější optimalizace.…

Kdopak to mluví?

13.12.2005 

Lidé, kteří neustále mluví, obklopují v práci mnohé z nás. Zdá se, že nemají žádný pojem o čase, když nás vždy vyzývají k hovoru jen na minutku. Většina z nás se k nim chce chovat zdvořile, ale…

Článek v rámci předplatného Pozor na firemní oslavě

13.12.2005 

Firemní vánoční oslava je spíše pracovní záležitost, než klasický večírek. Podle toho byste se také měli chovat, pokud vám záleží na kariéře. Mnoha zaměstnancům se již stalo, že se opili, vynadali…

icon Každodenní vůdcovský chléb: motivy, prostředky a příležitosti

12.12.2005 

Přestaňte myslet na strategické výhody a naučte se milovat každodenní interakce se zaměstnanci. Čtenáři manažerské literatury se neustále zabývají hledáním podstaty vůdcovství, stanovováním vizí a…

IT budou mít více práce

12.12.2005 

V dnešním virtuálním firemním světě nemusíme diskvalifikovat pracovníky kvůli tomu, že žijí mimo lokalitu, kde se nachází firma. Technologie nám povoluje vytváření nového druhu firem, pro které jsou…

Když se řekne pohovor

12.12.2005 

Špatné výsledkypřijímacích pohovorů mají za následek špatná náborová rozhodnutí. Většina zaměstnavatelů chápe, že správné náborové a výběrové praktiky jsou nutné k zajištění kontinuálního firemního…

Článek v rámci předplatného icon Vylepšení pro propagační materiály

9.12.2005 

Zde je několik návrhů provokativnějšího tvoření materiálů, které budou mít menší šanci skončit v koši vašich potenciálních klientů:- Udělejte z toho časopis. Vytvořte články, které podají vaši firmu,…

icon Výhody a nebezpečí CRM

9.12.2005 

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) je obchodní strategie, jejímž cílem je zlepšení zákaznických služeb a spokojenosti. Jeho výhody jsou jasné. Umožňuje firmám a organizacím vytvářet výhodné vztahy se…

M-learning jako podpora celoživotního vzdělávání

9.12.2005 

Často se zdůrazňuje, že hlavní výhodou e-learningu je nezávislost na místě a čase. Přesto však vyžaduje osobní počítač, takže o úplné nezávislosti na místě hovořit nelze. Nepomáhají v tom ani přenosné…

Výpis 1642616440 z celkem 19564