Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19378 článků.

Článek v rámci předplatného icon Co je affinity marketing

27.9.2005 

Affinity marketing staví na spřízněnosti, shodě a vzájemné přitažlivosti zákazníka a produktu. Je šitý na míru téměř individuálnímu zákazníkovi, nový produkt je vyvíjen s ohledem na úzce…

Kdy koučovat zaměstnance

27.9.2005 

Napsalo se již mnohé o tom, proč mají manažeři koučovat své zaměstnance. Stejně často se píše i o tom, jak koučovat zaměstnance. O tom, kdy koučovat zaměstnance, se však příliš nepíše. Skutečnost je…

icon Co dělat, když se zamilujete na pracovišti

27.9.2005 

V práci trávíme většinu svého života. Sdvacetiprocentním nárůstem svobodnýchoproti stavu předdeseti lety začíná mnoho lidí pohlížet na vztah na pracovišti méně kritickým okem.Každopádně by měla být…

icon E-mailová podpora marketingu

27.9.2005 

E-mailové marketingové kampaně vám umožňují neustále zásobovat klienty informacemi, a to za zlomek ceny informací tištěných. Pomoc&…

Článek v rámci předplatného icon Dary a daně II.

26.9.2005 

Zákon o dani z příjmů ukládá dárci povinnost prokázat, že k poskytnutí daru skutečně došlo. Teprve tehdy si může snížit základ daně z příjmů o darovanou částku. Je třeba mít k dispozici doklad, který…

Článek v rámci předplatného icon Offline propagace webových stránek

26.9.2005 

Offline propagace vašich webových stránek je stejně důležitá jako online marketingová kampaň. Stále existuje řada potenciálních zákazníků, kteří neumějí efektivně vyžívat internet. Umějí používat…

Článek v rámci předplatného Pořiďte si svého stína

26.9.2005 

Jednou ze zásadních podmínek rozvoje firem je přijímání nových zaměstnanců, se kterými přijdou nové myšlenky a nápady. Nezisková organizace Business Leaders Forum, která se zabývá konceptem…

Nejistota kouče: Dobře odvedená práce?

26.9.2005 

Koučing patří mezi asistenční profese, jeho definice by mohla být: Jedna osoba pomáhá druhé dosáhnout cílů. Kouči mají dnes v naší - relativně mladé oblasti koučingu - přístup k akumulované moudrosti…

Článek v rámci předplatného Ukažte, kdo je šéf!

26.9.2005 

Téměř třetina britských zaměstnanců nehodnotí svého vedoucího příliš dobře a více než polovina si, následkem toho, hledá jinou práci. Podle průzkumu je jeden ze čtyř britských manažerů označován za…

icon Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

23.9.2005 

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře, protože někdy lze tyto informace získat levněji a mnohem efektivněji.Spousta dat již existuje v rámci firem a ve formátech,…

Článek v rámci předplatného icon Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

23.9.2005 

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly hraje zcela zásadní roli. Článek proto…

Management jedině se skrupulemi

23.9.2005 

V posledních letech jsme svědky toho, jak firmy řídí lidé bez skrupulí. Přesto však odborníci věří, že většina manažerů je poctivá a zásadová. Mít skrupule znamená občas pochybovat o tom, co se…

Odpor ke změnám lze překonat

23.9.2005 

Hurikán Katrina vyhnal z domovů tisíce lidí. Stále však máme v paměti obrázky obyvatel postižených oblastí sedících na střechách domů. Samozřejmě se nabízí otázka, proč tito lidé ani přes varování…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet silnější nabídky

23.9.2005 

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují dostat informace o konkrétních výsledcích, pokud mají využívat vaše produkty nebo služby.Jeden ze…

icon Naučte se pít víno II.

22.9.2005 

Ve druhé části série článků o tom, jak se naučit pít víno, shrnuje své rady anglický vinařský expert Hugh Johnson. Napsal řadu knih a článků o víně, které jsou známé na celém světě. Pracoval mimo jiné…

Výpis 1642616440 z celkem 19378