Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19564 článků.

icon Pochopte své zákazníky bez nákladných průzkumů

23.9.2005 

Mnoho firem plýtvá prostředky na nepotřebný průzkum v zákaznické sféře, protože někdy lze tyto informace získat levněji a mnohem efektivněji.Spousta dat již existuje v rámci firem a ve formátech,…

Článek v rámci předplatného icon Desatero řízení operátorů zákaznického střediska

23.9.2005 

Všichni víme, že firmy jsou pouze tak dobré jako jejich zaměstnanci. Platí to samozřejmě i v zákaznických střediscích, kde nábor a retence kvalitní pracovní síly hraje zcela zásadní roli. Článek proto…

Management jedině se skrupulemi

23.9.2005 

V posledních letech jsme svědky toho, jak firmy řídí lidé bez skrupulí. Přesto však odborníci věří, že většina manažerů je poctivá a zásadová. Mít skrupule znamená občas pochybovat o tom, co se…

Odpor ke změnám lze překonat

23.9.2005 

Hurikán Katrina vyhnal z domovů tisíce lidí. Stále však máme v paměti obrázky obyvatel postižených oblastí sedících na střechách domů. Samozřejmě se nabízí otázka, proč tito lidé ani přes varování…

Článek v rámci předplatného icon Jak vytvářet silnější nabídky

23.9.2005 

Přimětzákazníky, aby udělali změnu znamená, že jim proto musíte dát hodně pádný důvod. Potřebují dostat informace o konkrétních výsledcích, pokud mají využívat vaše produkty nebo služby.Jeden ze…

icon Naučte se pít víno II.

22.9.2005 

Ve druhé části série článků o tom, jak se naučit pít víno, shrnuje své rady anglický vinařský expert Hugh Johnson. Napsal řadu knih a článků o víně, které jsou známé na celém světě. Pracoval mimo jiné…

icon Obchodní strategie ruku v ruce s vůdcovstvím

22.9.2005 

Dobrá obchodní strategie vyžaduje strategii vůdcovství potřebnou organizaci a lidské zdroje. Bez funkčního plánu pro identifikaci a rozvoj vůdcovských dovedností nutných k zavedení obchodní strategie…

Učíš se jazyk? Zavolej cizinci!

21.9.2005 

Internetová telefonie přináší nový rozměr do jazykového vzdělávání. Díky bezplatnému telefonování pomocí programů, jako je například SKYPE, získávají vzdělávací programy ideální kombinaci e-…

Článek v rámci předplatného icon Bláznivá e-mailová matematika

21.9.2005 

Strategie rozesílat co nejvíce zpráv co největšímu počtu lidí a co nejčastěji to půjde v e-mailovém marketingu nefunguje. První věc, kterou je třeba udělat, je zapomenout na tradiční marketingový…

Zasedací (ne)pořádek

21.9.2005 

Pokud právě sedíte v práci a čtete tento článek, zanechejte na chvíli své činnosti a rozhlédněte se kolem. Kdo sedí vedle vás a kdo naproti vám? Kdo vidí na obrazovku vašeho počítače? A koho slyšíte,…

icon Na vlastních stránkách očima uživatele

21.9.2005 

Přilákání potenciálních a stávajících zákazníků navaši stranu je jen část práce k vlastnímu uskutečnění prodeje. Jeden ze způsobů, jak ho zvýšit, je mít přehledné, použitelné a aktualizované…

Článek v rámci předplatného Zaujetí, optimismus, zodpovědnost

21.9.2005 

Kdosažení úspěchu jsou zapotřebí tři základní věci: zaujetí, optimismus a zodpovědnost. Ne každá zvlášť, ale všechny současně a rozvíjené společně.ZaujetíMěli byste být neoblomní, vynalézaví a…

icon Dary a daně I.

20.9.2005 

Lidé poskytují finanční prostředky na humanitní či charitativní účely. Dary se také poskytují nadacím, školám, zdravotnickým zařízením apod. Při poskytování a přijímání darů je třeba znát určitá…

icon Trochu respektu do toho pracování

20.9.2005 

Pod tlakem každodenní práce někdy vedoucí pracovníci lehce přehlédnou vliv svých slov a činů na kolegy nebo podřízené. Čas se stal v obchodním světě vzácnou komoditou. Schopnost respektovat čas…

Článek v rámci předplatného Nutné prvky úspěšného náboru

20.9.2005 

Přestožeje čím dál jednoduší vyhledat žádané kvalifikované osoby, proč jetak obtížné dostat je do firmy? Dokonce i firmy, které disponují nejnovější technologií a schopností generovat jména nejlepších…

Výpis 1662116635 z celkem 19564