Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19375 článků.

Článek v rámci předplatného icon CRM není zákaznický servis

7.7.2005 

Je zarážející, jak lidé stále věří, že technologie CRM mohou být odpovědí na všechny problémy s uspokojováním zákaznických potřeb. CRM má ve skutečnosti se zákazníky společného jen velmi málo. Žádný…

Článek v rámci předplatného Řekněte sbohem stresu

7.7.2005 

Pracoviště jsou stále hektičtější, složitější a hladina stresu stoupá. Už dnes máme pocit, že stresu je příliš, brzy však budeme na dnešek vzpomínat jako na staré dobré časy. Článek proto uvádí…

Článek v rámci předplatného icon Aby péče o zákazníka byla zisková

4.7.2005 

Proměna zákaznického střediska z nákladového centra na ziskové vyžaduje změnu cílů, procesů a kultury. Stanovení nových cílů a úprava procesů může trvat pouze několik týdnů, změna firemní kultury je…

icon Jak poznat dobré obchodníky

4.7.2005 

Abyste mohli pochopit, co dělá dobrého obchodníka dobrým obchodníkem, musíte nahlížet na svět očima svých zákazníků. Jen tak můžete odlišit skutečně kvalitního obchodníka s pozitivním vlivem na…

icon Spamu bude stále přibývat. Jak mu čelit?

3.7.2005 

K nelibosti většiny majitelů emailových schránek se dá očekávat, že zasílání reklamních sdělení dále poroste a navíc se bude rozšiřovat do dalších oblastí komunikace. Dnes je největším problémem…

Článek v rámci předplatného Můžete si dovolit špatné šéfy?

1.7.2005 

Stále více zaměstnanců opouští firmy kvůli špatnému chování nadřízených. Potvrdil to alespoň on-line průzkum, který navázal na úspěch dvou amerických publikací autorské dvojice Beverly Kaye a Sharon…

E-learning pro malé a střední firmy

1.7.2005 

Od roku 2003 probíhala na území Evropy studie iniciovaná Evropskou komisí, která se zaměřila na e-learning v malých a středních podnicích. Jejím úkolem bylo získat přímou zpětnou vazbu od těchto firem…

icon Arogance stranou

30.6.2005 

Arogance je vlastnost, která nechybí hráčům baseballu, politikům a také vedoucím pracovníkům. Když selže uvedení nového produktu na trh, reklamní kampaň nebo firemní politika, zkříží si mnozí…

icon Kdo zná koho? Kdo ví co?

30.6.2005 

Osobní styky zaměstnanců mohou být pro firmy stejně důležité jako jejich individuální znalostní základny. Analýza sociálních sítí pomáhá firmám získat jasný přehled o způsobech, jak spolu pracují…

Představení knihy: Přestavba lidských zdrojů (HR)

30.6.2005 

Titul: Přestavba HRAutoři: Martin Reddington, Mark Williamson, Mark WithersVydavatelství: Butterworth-HeinemanKlišé "všechno se mění" je poslední dobou čím dál více pravdivé. To se dotýká i firem,…

Článek v rámci předplatného Jak navrhovat lepší tiskopisy

30.6.2005 

Tiskopisy jsou rozhodující stádium náborového procesu a jejich špatný design může mít za následek horší průběh náborových řízení. Definujte co hledáte!1. Využijte například kvality bývalého…

Proč pracovat doma?

29.6.2005 

Když si běžný zaměstnanec představí, že by se kvůli práci nemusel denně tlačit v městské hromadné dopravě nebo trávit drahocenný čas v dopravní zácpě a potit se při tom v těchto horkých dnech, aniž by…

Článek v rámci předplatného Nejžádanější soft skills

29.6.2005 

Každá firma hledá určitou sadu dovedností a zkušeností vzhledem k oboru své působnosti. V současné době již uchazeči o zaměstnání nestačí být teoretickým expertem. Firmy zajímají především tzv. soft…

icon Jak plánuje dovolenou soukromý podnikatel

29.6.2005 

Naplánujte si zaslouženou dovolenou! Několik jednoduchých tipů: Jste sami páni vašeho času - využijte toho! Každý business má svůj sezónní rytmus - pokud si např. většina vašich klientů bere volno v…

Článek v rámci předplatného icon O kravatu jde až v druhé řadě

28.6.2005 

Většina publikací či workshopů o prezentačních dovednostech a veřejném vystupování se soustředí na tak povrchní věci, že je téměř nemožné, aby si z nich čtenář nebo účastník semináře odnesl nějaké…

Výpis 1668116695 z celkem 19375