Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19375 článků.

icon Přemýšlením k lepším výkonům

28.6.2005 

Téměř každý má touhu se stále zlepšovat v tom co dělá, v rámci svých možností, a dosáhnout úspěchu. Bohužel to není snadné. Když už si vytyčíme bod, kterého chceme dosáhnout a začneme na tom pracovat,…

Článek v rámci předplatného Psychologie a bezpečnost práce

28.6.2005 

Bezúrazové pracoviště vyžaduje pozornost ke třem základním faktorům: -pracovní prostředí (včetně nástrojů a vybavení)-osobnost zaměstnance (jeho postoje, hodnoty a povahu)-chování zaměstnanců (jako…

Učte se rychle, učte se dobře

28.6.2005 

Přestože nám doba dokáže doručit informace ve vteřině, moudrost se stále učí starou cestou. Obecně jsou ale mladí lidé kreativnější, více riskují a mají větší představivost co do řešení problémů než…

Naučte se naslouchat !

27.6.2005 

Efektivní komunikace zavřete ústa a nastražte ušiNaslouchání a vnímání jsou dvě odlišné věci. Vnímáme ušima nasloucháme mozkem, očima, srdcemNaslouchání je opomíjený prvek efektivní komunikace. Pro…

Manažeři z řadových pracovníků - cesta FedExu

27.6.2005 

FedEx je společnost s revolučním systémem. Její ředitel F. Smith v roce 1973 nezaložil pouze společnost on vynalezl systém. S objemem 3 mil. zásilek denně je FedEx vůdčí ve svém oboru. FedEx je…

Článek v rámci předplatného icon Slovo má zákaznická komunita

24.6.2005 

Komunitní (community-based) marketing je taktika, kterou firmy zavádějí, aby získaly ostřejší pohled do své zákaznické základny prostřednictvím neutrálního on-line prostředí, v němž mohou zákazníci…

icon Práce není všechno

24.6.2005 

Pokud si přejete, aby váš život byl více než jen schůze, e-maily a služební cesty, nejste sami. Koučové mají dnes nejvíce práce právě s tím, aby pomohli vedoucím pracovníkům vyvážit jejich pracovní…

icon EU potřebuje reformy jako sůl

23.6.2005 

Dva hlavní důvody odmítnutí Evropské ústavy ve Francii a Nizozemsku jsou prý nespokojenost spolitiky hospodářsky slabších států, kteří nejsou schopni revitalizovat svou zaostávající ekonomiku, a…

icon Blog jako nástroj PR

23.6.2005 

Každých sedm vteřin vznikne na světě nějaký blog. Firmy by si proto měly uvědomit, že právě blogy mohou být efektivním nástrojem public relations. Nejde však o to, zřizovat blogy pro publikování…

Pět týmů, které potřebuje každá organizace

23.6.2005 

Týmová spolupráce, efektivně pracující týmy, teambuilding to všechno jsou oblíbená témata dnešních firem. Úspěšné týmy dokáží plnit vytyčené strategické cíle a lépe sloužit zákazníkům. Začínáte-li…

icon Proč byste se měli zajímat o blogování

22.6.2005 

Blogování je dnes na internetu běžným jevem. Firmám nabízejí internetové deníčky neformální a jednoduchý způsob komunikace se zákazníky i vlastními zaměstnanci. Důležité je uvědomit si, že blogy mohou…

Škrtnou si ještě kuřáci?

21.6.2005 

Kuřáci znamenají pro své zaměstnavatele vyšší zdravotní náklady. Zaměstnavatelé proto zahájili boj nejen proti kouření na pracovišti, ale všeobecně. Tyto snahy o záchranu zdraví zaměstnanců a nákladů…

Článek v rámci předplatného icon Kdo, kdy a jak v e-komerci

21.6.2005 

Webové stránky jsou dnes běžnou součástí obchodování ve všech oborech. Firmy však stále nedokáží využívat výhod, které jim Internet nabízí, protože nevěnují své on-line působnosti takovou péči jako…

Ten řekl to a ten zas tohle

21.6.2005 

Někdejší ministr zahraničí USA Dean Acheson řekl: Záznamy se nepíší pro informování čtenáře, ale pro ochranu píšícího. Tento výrok dnes odráží pracovní realitu mnoha manažerů lidských zdrojů. Jejich…

icon Aby reklama nevyšla naprázdno

20.6.2005 

Také vás zaráží ten obrovský objem reklamy, který vidíte každý den ve svém okolí? Více zarážející je však stoupající trend neefektivní reklamy reklamy, která se ztrácí v každodenní záplavě šumu a…

Výpis 1669616710 z celkem 19375