Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon Hlasová odezva a šílený zákazník

3.6.2005 

Mnoho firem si stále neuvědomuje, že jejich samoobslužné systémy v rámci zákaznických středisek nabízejí zákazníkům nepříjemné zkušenosti. Na rozdíl od prodejního místa, kde se zákazník může…

icon Bylo nebylo...

3.6.2005 

Přimět někoho, aby vám naslouchal je poměrně obtížné. Měli byste si proto uvědomit, že nejlépe dokážete upoutat něčí pozornost dobrým příběhem. Vůdcové v průběhu celých dějin sdělovali své myšlenky v…

icon Neposední konzultanti

3.6.2005 

Konzultantské firmy zažívají nebývale vysokou fluktuaci zaměstnanců. Hovoří o tom alespoň výsledky studie společnosti Top-Consultant.com . Fluktuace se v těchto firmách má navíc v průběhu letošního…

Článek v rámci předplatného Kultura je rozhodující

3.6.2005 

Proč dají zaměstnanci přednost jedné práci před jinou? Často je to kvůli podnikové kultuře. Kultura organizace a kultura týmu je nejdůležitějším produktem, který musíte prodat, když usilujete o pozici…

icon Kdy říci zákazníkovi ne

2.6.2005 

Pravděpodobně jste si již někdy říkali, že zákazník nemusí mít vždy pravdu nebo jste dokonce považovali někoho ze zákazníků za nepřítele. V takových situacích je na místě i pocit, že systémy pro…

Vůdce musí být učitel

2.6.2005 

Zvýšený zájem o rozvoj leadershipu vedl v posledních letech k vyšší produktivitě, vyšší morálce a vytvoření žádaných dovedností. Ale stačí jen rozvíjet lídry? Ne. Mnohem důležitější je rozvíjet…

To není váš e-mail

2.6.2005 

Miliony zaměstnanců v práci každý den rozesílají a přijímají e-maily, aniž by si uvědomovaly, že jim tyto zprávy nepatří. Zpravidla se domnívají, že pokud se e-maily netýkají firemních záležitostí,…

icon Desatero týmové spolupráce

2.6.2005 

Proč některé týmy vykazují vynikající výsledky a jiné se neustále potýkají s problémy? Jak můžete zjistit, jak efektivně váš tým pracuje a určit možnosti nápravy? Výzkumy ukazují, že příčiny úspěchu…

icon Hlavu vzhůru!

2.6.2005 

Vědecké výzkumy dokazují, že lidé s pozitivním myšlením se rychleji zotavují po operaci a trpí menšími bolestmi, když jsou nemocní. To samé platí pro podnikatele. Pozitivní myšlení nám umožňuje…

Článek v rámci předplatného icon Jak moc je příliš?

1.6.2005 

Věrnostní karty slouží maloobchodníkům k tomu, aby mohli sledovat nákupy svých zákazníků. Zákazníci na druhé straně díky nim mohou získávat dárky zdarma, slevy, kupóny a další výhody. Identifikace…

Starší zaměstnanci nejsou na odpis

1.6.2005 

Všichni vědí, že starší zaměstnanci odmítají změny, zejména učení se novým technologiím. I když si však všichni myslí, že něco vědí, nemusí to vůbec být pravda jako v tomto případě. Tracey E.…

icon Loajální zákazník je vaším nejlepším prodejcem

1.6.2005 

Za peníze si nemůžete koupit jednu z nejdůležitějších věcí nutnou pro úspěch vaší firmy vztahy. Vztahy se zákazníky pohání obchod. Musíte jen najít lidi, kteří věří ve vaše produkty a služby. Toto…

icon Tři mýty o identitě značky

31.5.2005 

Identita značky je důležitým předpokladem firemního úspěchu. Rozumí se jí kombinace vizuálních prvků využívaných ve firemní marketingové komunikaci. Nejčastěji zahrnuje logo, vizitky, záhlaví dopisů…

icon Řízení virtuálních lidí

31.5.2005 

Mnohé nové firmy jsou dnes čistě virtuální. Podnikatelé i jejich zaměstnanci totiž pracují z domova. Jednotlivé domácnosti přitom mohou být na různých místech v rámci států nebo dokonce světa a…

Šéf nebo kamarád?

31.5.2005 

Povýšení do managementu je velký zlom, který ale také může rozbít vaše přátelské vztahy v práci. Mladí manažeři musí čelit ve své nové roli obtížným výzvám, jako naučit se delegovat a udržet…

Výpis 1674116755 z celkem 19373