Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

icon Proč lídři selhávají: Nejčastější příčiny nezdaru

12.3.2015 

Lídři často selhávají kvůli tomu, že zapomenou na svůj počáteční sen. Právě tento sen byl kdysi důvodem, proč vůbec přijali všechnu tu zodpovědnost, která se s úlohou lídra pojí. Když na něj…

icon 7 činností, které dělají obchodníky úspěšnými

11.3.2015 

Přemýšlíte někdy nad tím, proč jsou úspěšní prodejci tak úspěšní? Prodávají přirozeně a zákazníky nikam netlačí. Díky svému způsobu prodeje jejich podnikání roste a oni jsou úspěšnější a úspěšnější.…

Nejžádanější benefity: Pružná pracovní doba a finanční bonusy

10.3.2015 

Jaký firemní benefit je pro vás nejdůležitější? Stravenky, 13. plat nebo občerstvení na pracovišti? Stejnou otázku prostřednictvím dotazníkového šetření položila personální agentura Advantage…

Článek v rámci předplatného Čau, najdeš mi práci?

10.3.2015 

Sociální síť LinkedIn může pomoci najít zaměstnání, nikoli však tak jednoduše, jak si mnozí představují. Rozhodně k tomu nestačí propojení s náboráři. Zajímavý článek na toto téma zveřejnil server…

icon Na co musí manažer vždy znát odpověď?

9.3.2015 

Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto byste měli znát schopnosti, které vaši lidé budou nezbytně potřebovat, už když vypisujete jednotlivé pozice. Vycházejte z …

Článek v rámci předplatného Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

Efektivní recruitment? Informace hledejte v datech!

5.3.2015 

Optimální rozhodnutí znamenají rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem jakéhokoli podnikání. Správná rozhodnutí stojí a padají na správných informacích - podkladech pro rozhodování. A správné informace…

Článek v rámci předplatného icon Jak na personalizovaný obsah webových stránek

5.3.2015 

Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah vašeho webu může rozhodnout, zda tato návštěva bude promarněná šance nebo ji dokážete přetvořit v úspěšný prodej. Zákazník musí…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

John Sullivan: Jak hledat pasivní uchazeče

2.3.2015 

Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…

icon První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

24.2.2015 

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená podstata koučovacího přístupu k řízení zaměstnanců. Od manažerů se dnes již dávno neočekává, že budou znát odpovědi na všechno a…

Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

24.2.2015 

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím…

Článek v rámci předplatného icon Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

23.2.2015 

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a prohlubování své praxe ve firmě či oboru. Jenže jaká je šance na úspěch? Pracovitost a odpovědný přístup k práci nemusí být…

Článek v rámci předplatného icon Chytří pomocníci pro práci s informacemi

20.2.2015 

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den valí, vytřídit je a paretovsky zvolit ty nejdůležitější pro další práci či rozhodování, není lehké.…

Článek v rámci předplatného icon 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

17.2.2015 

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není příliš oblíbená metoda prodeje. Pokud však víte jak na to, může být cold calling velice efektivní. Příliš se nestresujte a…

Výpis 17261740 z celkem 4562