Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4528 článků.

Článek v rámci předplatného Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

icon Na co musí manažer vždy znát odpověď?

9.3.2015 

Manažer musí vždy vědět, co firma i on sám očekává od podřízených. Proto byste měli znát schopnosti, které vaši lidé budou nezbytně potřebovat, už když vypisujete jednotlivé pozice. Vycházejte z …

Článek v rámci předplatného icon Jak na personalizovaný obsah webových stránek

5.3.2015 

Každý návštěvník vašich webových stránek hledá něco specifického. Obsah vašeho webu může rozhodnout, zda tato návštěva bude promarněná šance nebo ji dokážete přetvořit v úspěšný prodej. Zákazník musí…

Efektivní recruitment? Informace hledejte v datech!

5.3.2015 

Optimální rozhodnutí znamenají rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem jakéhokoli podnikání. Správná rozhodnutí stojí a padají na správných informacích - podkladech pro rozhodování. A správné informace…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

John Sullivan: Jak hledat pasivní uchazeče

2.3.2015 

Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…

icon První 3 kroky ke koučování zaměstnanců

24.2.2015 

Ptát se, naslouchat a vcítit se do podřízených. To je stručně vyjádřená podstata koučovacího přístupu k řízení zaměstnanců. Od manažerů se dnes již dávno neočekává, že budou znát odpovědi na všechno a…

Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

24.2.2015 

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím…

Článek v rámci předplatného icon Třikrát z praxe: Proč studovat MBA?

23.2.2015 

Mnozí z těch, kteří budují svou kariéru, jistě pomýšlí na pracovní postup a prohlubování své praxe ve firmě či oboru. Jenže jaká je šance na úspěch? Pracovitost a odpovědný přístup k práci nemusí být…

Článek v rámci předplatného icon Chytří pomocníci pro práci s informacemi

20.2.2015 

Práce s informacemi je čím dál více náročnější. Vyznat se v záplavě dat, které se na nás každý den valí, vytřídit je a paretovsky zvolit ty nejdůležitější pro další práci či rozhodování, není lehké.…

Článek v rámci předplatného icon 8 způsobů, jak na efektivní cold calling

17.2.2015 

Cold calling, neboli první telefonní kontakt s potenciálním klientem, není příliš oblíbená metoda prodeje. Pokud však víte jak na to, může být cold calling velice efektivní. Příliš se nestresujte a…

Článek v rámci předplatného Recruitment technologie se posouvají směrem ke kandidátům

16.2.2015 

Tradiční ATS systémy, které jsou mezi recruitery používány po mnoho let, stále hraji velmi důležitou roli při zpracování recruitment strategií, ale jejich úloha se velmi rychle mění. Zatímco ještě…

Článek v rámci předplatného Hledáte dobré zaměstnání? Hledejte SILNÁ PRACOVIŠTĚ!

16.2.2015 

SILNÁ PRACOVIŠTĚ jsou taková pracoviště, kde se snoubí spokojenost zaměstnanců s jejich vysokým pracovním výkonem. Nejedná se však pouze o názor vedení těchto společností, ale o popis skutečnosti…

Manuál úspěšného teambuildingu

13.2.2015 

S blížícími se teplejšími měsíci se ve firmách začíná opět mluvit o teambuildingu. Někdy o něm začnou sami zaměstnanci, někdy vedení týmu či samo personální oddělení. Každopádně zadání „zařiď na…

icon Podnikatelé uvnitř firem? Nezbytnost

13.2.2015 

Společnosti musejí stále rychleji reagovat na rychlý rozvoj technologií a nabízet nové a lepší služby. Zákazníci jsou nároční a to je důvod pro to, aby se dnes ve velkých společnostech našly…

Výpis 16961710 z celkem 4528