Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Hled" bylo nalezeno 4562 článků.

icon Plánování nástupnictví: Jak začít a na co se soustředit (2/2)

15.6.2015 

V první části článku jsme se soustředili na to, jaké kandidáty byste měli hledat a na co byste se při plánování nástupnictví měli soustředit. Jak ale na to, abyste vybrané kandidáty dobře připravili?…

Článek v rámci předplatného icon Vytvoření komunity na sociální síti? Pouhý mýtus

12.6.2015 

Spolu s rozvojem sociálních sítí, jako je Facebook, LinkedIn nebo Twitter, roste i zájem společností být v interakci s klienty a potenciálními zákazníky právě přes tyto platformy. PR manažerům s…

icon 10 chyb řízení rizik v rámci projektu

12.6.2015 

Projektoví manažeři rádi mluví o důležitosti řízení rizik v rámci projektů, ve skutečnosti se však řízením rizik zabývá jen málokterý z nich. Podle serveru Pmhut.com je to často důsledek špatných…

Článek v rámci předplatného Proč ve vaší firmě nefunguje doporučování nových zaměstnanců

11.6.2015 

Doporučení od stávajících zaměstnanců jsou jedním z nejefektivnějších zdrojů pro získání nových zaměstnanců. Umožňují firmám nabírat nové lidi rychleji, dosahovat vyšších zisků a nižší fluktuace.…

Leadership 21. století: Styly, techniky, kompetence nebo něco jiného?

9.6.2015 

Co se požaduje od lídra? Aby dokázal motivovat a zapojit zaměstnance, vybudovat soudržný a na cíl orientovaný tým, a samozřejmě dodal výsledky.

Co by měl každý zaměstnavatel vědět o kybernetické bezpečnosti

8.6.2015 

O zákonu č. 181/2014 Sb., zákonu o kybernetické bezpečnosti (dále jen ZKB), je slyšet ze všech stran. Kdo hledá informace k tomuto tématu, má možnost navštívit celou řadu konferencí nebo seminářů.…

Článek v rámci předplatného icon Jak získat šanci na lepší práci

5.6.2015 

Odpovídat na inzeráty s nabídkou volných pracovních míst zdaleka není jediná možnost, jak získat novou nebo lepší práci. Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler se dokonce…

icon Jak získat šanci na lepší práci

5.6.2015 

Odpovídat na inzeráty s nabídkou volných pracovních míst zdaleka není jediná možnost, jak získat novou nebo lepší práci. Americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler se dokonce…

icon Jaroslava Rezlerová v HRtv: Kandidátů na trhu je nedostatek. Jak se s tím vyrovnat?

Audio  4.6.2015 

Jaroslava Rezlerová je generální ředitelkou ManpowerGroup a zároveň členkou představenstva profesní neziskové organizace People Management Forum (PMF). V rozhovoru pro HRtv, který vznikl v průběhu…

icon Smysl a přínosy koučovacího přístupu k řízení lidí

4.6.2015 

Manažeři, kteří při řízení svého týmu neuplatňují prvky koučování, přicházejí o efektivní nástroj rozvoje talentů. Myslí si to alespoň Joseph R. Weintraub a James M. Hunt, profesoři managementu na…

Článek v rámci předplatného O moderních vyučovacích metodách

2.6.2015 

„Jestliže neumíš, naučíme tě, jestliže nemůžeš, pomůžeme ti, jestliže nechceš, nepotřebujeme tě.“ Jan Werich Tuhle větu v různých obdobách najdete u nesčetného množství pracovních nabídek, v …

Článek v rámci předplatného icon 9 tipů, jak být produktivnější

1.6.2015 

Bohužel pro mnoho z nás, den má pouze 24 hodin. Přesto, že den je stejně dlouhý pro všechny, jsou tací, kteří za ten samý časový úsek stihnou dvakrát více věcí, než ostatní. Co dělají jinak? Jak tvrdí…

Rozdávaly se ceny za nejlepší projekty v personalistice

28.5.2015 

20. května hostil Slovanský dům v centru Prahy 18. ročník výroční konference profesní neziskové organizace People Management Forum s názem HR know-how: Síla HR aneb Čtyři stupně k úspěchu! V závěru…

Můžu přijít s jakýmkoliv nápadem a, když má smysl, okamžitě ho realizovat

25.5.2015  Rozhovor s Helenou Kuklíkovou, personální ředitelkou Seznam.cz

Česká společnost Seznam.cz vznikla v roce 1996, tedy v době, kdy používání internetu nebylo zdaleka ještě každodenní běžnou záležitostí pro většinu populace v Česku. Tehdy šlo ještě místo všestranného…

Článek v rámci předplatného icon 6 nejčastějších chyb při obchodní schůzce

25.5.2015 

Ne vždy lze uzavřít obchod a často prostě neexistuje průsečík mezi nabídkou prodejce a požadavky zákazníka. Ve většině případů, kdy se obchod nepodaří úspěšně uzavřít, se ale jedná o chybu nebo…

Výpis 16661680 z celkem 4562