Nejčastější mýty v psychologii a personalistice
V roce 1936 americký spisovatel Lowell Thomas v úvodu ke knize „Jak získávat přátele a působit na lidi“ napsal, že průměrný člověk využívá pouze 10 % své mozkové kapacity. Ve skutečnosti však jen…
Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7523 článků.
V roce 1936 americký spisovatel Lowell Thomas v úvodu ke knize „Jak získávat přátele a působit na lidi“ napsal, že průměrný člověk využívá pouze 10 % své mozkové kapacity. Ve skutečnosti však jen…
V posledních pár letech se i v České republice začal objevovat termín „Social Selling“. Málokdo ale pořádně ví, co se pod tímto termínem skrývá. Dnešní stav technologií umožňuje aplikovat metody, o…
Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice mají o produkt zájem, ale nic jim nebrání v odkládání rozhodnutí, s rozhodnutím často nepřiměřeně…
V předchozím článku jsme viděli, že existují země, kde se alkohol u vyjednávání objevuje pravidelně. Nyní se podíváme, jestli bychom na to měli přistoupit. G M T …
Jaká je mladá generace Z ve věku 16-22 let, která přichází na trh? Jak ji vnímá její zástupce youtuber KOVY, top manažerka Senta Čermáková z Deloitte nebo šéfredaktor Respektu Erik Tabery? Co říkají…
Všichni jsme řádně popsanými listy papíru. Co listy – rovnou knihou! Každý máme svůj osobní příběh, který ovlivňuje naše uvažování, chování, slova a věty, které v komunikaci volíme. Abychom však…
Google je zdaleka nejpoužívanějším vyhledávacím nástrojem na internetu a každý den ho použijí miliony lidí. Drtivá většina však pouze jednoduše zadá několik klíčových slov a následně se probírá…
Ing. Jaroslav Halík, MBA, PhD. je dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti marketingového řízení a strategie exportně-importních obchodních operací.
Rádi byste si doplnili vysokoškolské vzdělání v ekonomickém oboru, ale nemůžete z nějakého důvodu studovat v řádném denním studiu? Zkuste dálkovou formu. Když naší redakci přišla pozvánka zúčastnit…
I když základ prodeje zůstává stejný, techniky a metody se mění. A stejně tak očekávání klientů i chování potenciálních zákazníků. Zde jsou čtyři nové výzvy, které dříve nebyly tolik aktuální a před…
Možná jste zaznamenali, že se na českém trhu před několika měsíci objevila nová digitální banka – Hello bank! by Cetelem. Jak název napovídá, vznikla rebrandingem značky Cetelem - specialisty na…
Existuje celá řada způsobů, jak dotáhnout obchodní jednání k úspěšnému konci, tedy k podpisu smlouvy. Jedním z nejúčinnějších prodejních nástrojů je přitom prostá upřímnost, a to hned z několika…
Zúčastněte se ukázkového workshopu zaměřeného na nejpoužívanější psychologický nástroj pro zjišťování typologie osobnosti - MBTI®. Dne 10. dubna 2018 jej v Praze pořádá společnost Coaching Systems,…
Nikdo není dokonalý a i zaměstnanci zákaznického servisu mohou čas od času udělat drobnou chybu. To je zcela normální. Každá dobře fungující společnost by však měla mít mechanismy, jak se klientům za…
Víte, co je to exponenciální H(R)? Nebo jak vypadá manažer 4.0? Zavádíte ve své firmě agilní řízení? Chcete se dozvědět, jak vycházet s mileniály a čelit rychlosti doby nastavováním rovnováhy? Víte…