Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 540 článků.

Článek v rámci předplatného icon Jak mít spokojené zákazníky?

1.7.2021 

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Odpověď zní: excelentní zákaznický servis, díky kterému nejen že se zvýší loajalita současných klientů, ale díky…

Jak vést pracovníka, kterému chybí sebereflexe?

24.6.2021 

Bohužel, ne všichni lidé mají dostatečnou míru sebereflexe, která by jim umožnila dívat se kriticky na své schopnosti a učit se ze svých chyb či svého okolí. Vést takové lidi, kteří si nejsou schopni…

Během pandemie jsme museli naučit naše zaměstnance, že vzít si pauzu je v pořádku - 1. část

21.6.2021  Rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu

Jsme rádi, že můžeme na HR News přinést rozsáhlý rozhovor se Sabrinou Dick, HR ředitelkou společnosti SAP pro střední a východní Evropu. Rozhovor vznikl v rámci konference SAP Human Experience Summit…

During the pandemic, we had to teach our employees that it's okay to take a break - 1st part

18.6.2021  Interview with Sabrina Dick, SAP HR Director for Central and Eastern Europe

We are delighted to bring to HR News an extensive interview with Sabrina Dick, SAP's HR Director for Central and Eastern Europe. The interview was conducted as part of the SAP Human Experience Summit…

Článek v rámci předplatného icon 5 důležitých informací, které se dozvíte z neformálního rozhovoru s klientem

15.6.2021 

Sednout si s klientem ke schůzce a začít mu rovnou prezentovat váš produkt a aplikovat na něj prodejní metody není dobrý nápad. Asi každý ví, že na začátku interakce se zákazníkem je nutné začít…

icon 5 druhů leadershipu. Který používáte vy?

27.5.2021 

Typů řízení lidí existuje celá řada. Každý má svá pro a proti, každý se hodí do jiného oboru nebo na vedení jiných týmů, a především každý manažer je jiný a měl by si svůj styl řízení lidí vybírat…

icon Tři velké chyby, kterých se manažeři nejčastěji dopouštějí

24.5.2021 

Stali jste se manažerem? Vedete lidi, snažíte se je inspirovat, vytvořit jim motivační pracovní prostředí a chcete, aby váš tým jako celek podával ten nejlepší možný pracovní výkon? Pak si musíte dát…

icon Leadership: 7 znaků kvalitního lídra

5.5.2021 

Kvalitní leadership, tedy schopnost vést ostatní a efektivní využívání této schopnosti, může mít mnoho podob. Každý manažer má určitý styl, určité vlastnosti a určitý přístup. Přesto můžeme říct, že…

icon Pět charakteristik egoistického vedoucího

27.4.2021 

Sebevědomí a schopnost vést ostatní jsou jistě důležitými vlastnostmi každého vedoucího. Pokud ale zdravé sebevědomí překročí až do zbytnělého ega, je to problém. Egoistický vedoucí totiž nedokáže…

Článek v rámci předplatného icon 5 nejefektivnějších formátů příspěvku na blogu

27.4.2021 

Psaní blogu je skvělým způsobem, jak přitáhnout pozornost klíčové cílové skupiny a jak zviditelnit sebe, svůj produkt nebo svoji značku. Ať už je vaším cílem obsahový marketing, nebo zkrátka chcete…

Článek v rámci předplatného icon Sedm frází, kterým byste se při komunikaci s klientem měli vyhnout

20.4.2021 

Jednu věc lze říci mnoha různými způsoby. A úkolem obchodního zástupce nebo pracovníka zákaznického servisu je volit takový styl komunikace, díky kterému dosáhnou při interakci se zákazníkem maxima.…

Článek v rámci předplatného icon Jak se při volání klientům odlišit od konkurence

25.3.2021 

Víceméně každá forma prodeje v sobě v nějaké fázi obsahuje i telefonický kontakt s potenciálním klientem. V dnešní době, která omezuje sociální kontakt a ve které se komunikace více přesouvá do…

icon Naučte se lidem sdělovat změny tak, aby je nakonec přijali

26.2.2021 

Lidé jsou naprogramováni tak, aby odmítli změnu, pokud nepochopí její význam a smysl pro sebe samotné. Jsme tvořeni návyky, a to záměrně.

icon Pět archetypů chování top managementu v přístupu k udržitelnosti

18.2.2021 

Když přijde řeč na téma udržitelného rozvoje, velmi záleží na typu členů vrcholového vedení. Ačkoliv se může zdát, že v době krize, kdy firmy bojují o přežití, jde toto téma stranou, přijde čas, kdy…

Zefektivněte náklady na vaše L&D programy v roce 2021

9.2.2021 

Manažeři vzdělávání a rozvoje se v tomto období dostávají do složité situace. Poptávka po zvyšování kvalifikace zůstává, ale už není tolik zdrojů, které by ji pokryly. Z tohoto důvodu je třeba, aby se…

Výpis 166180 z celkem 540