Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19343 článků.

Sbohem, němý e-learningu

23.1.2003 

Mnoha e-learningovým programům stále chybí vhodná zvuková stránka. Zvuk je však dnes v této souvislosti klíčovým ukazatelem kvality. Firmy často považují dosavadní e-learning za nudný,…

icon Znalosti à la Napster: dejte a bude vám dáno

23.1.2003 

Když v roce 1999 vytvořil devatenáctiletý programátor Shawn Fanning svůj program Napster, otevřel tím pevné disky všech uživatelů světu. Lidé si mohli z kteréhokoli počítače na světě stáhnout hudbu ve…

icon Zpětně provázaná společnost

22.1.2003 

Každý manažer je denně zdrojem zpětné vazby pro své okolí, opačně přijímat zpětnou vazbu od okolí však mnohdy neumí. To, co se od svého pracovního okolí dozvídá tak vesměs ignoruje, což se jeví jako…

icon Jak bojují proti spamu státní instituce?

21.1.2003 

Internet se stal od počátku své existence centrem zájmu mnoha skupin lidí. Jednou z nich jsou pochopitelně i obchodníci a lidé zabývající se marketingem. Pro ně představuje Internet nejefektivnější…

Článek v rámci předplatného icon Děti na pracovní cestě? Dejte pokoj...

20.1.2003 

Mnoho rodičů zaměstnaných v manažerských a vedoucích funkcích si klade neustále tutéž otázku: Máme s sebou brát děti na pracovní cesty? Autor článku kdysi napsal sloupek, ve kterém striktně odrazoval…

icon Asertivní ano, neslušný ne

20.1.2003 

Každý manažer jistě zná tu situaci, kdy odchází z obtížné diskuse s kolegou či klientem a uvědomuje si přitom, že se vůbec nedostal k tomu, o čem chtěl s&…

Tréninkem k silnější motivaci

20.1.2003 

Každý zaměstnavatel usiluje o to, aby jeho zaměstnanci neztráceli při práci motivaci a nebránili se učení novým věcem, postupům. K tomu jim do značné míry pomáhají vnitrofiremní tréninkové programy.…

Neustálý boj o loajalitu zaměstnanců

17.1.2003 

Jednou z nejdůležitějších věcí v životě zaměstnance je rovnováha mezi prací a soukromím. Z tohoto důvodu se také jako nejúčinnější motivátory projevily programy zaměstnaneckých výhod, které k této…

Jak zařídit, aby tým fungoval

17.1.2003 

Článek se zabývá zefektivněním týmové práce. Jako její hlavní úskalí vidí: * Nedostatek důvěry mezi členy navzájem. Ten je způsoben strachem z možného zesměšnění před ostatními členy týmu. Překonání…

Přístup - to je oč tu běží

16.1.2003 

Základem úspěšné práce je správný přístup. Co však toto obecné tvrzení znamená? Každý ví, co slovo přístup obecně znamená. Konkrétně ale může pro každou osobu znamenat něco jiného. Přesto však má ono…

Stop negativitě!

16.1.2003 

Negativní pracovní prostředí je neefektivní pracovní prostředí. Důvodem jeho vzniku může být externí situace firmy (fůze, akvizice, rozpočet), současně však i situace interní, tedy negativní postoje…

icon Haló, slyšíte?

15.1.2003 

Umění komunikovat je jednou ze základních manažerských dovedností. Komunikovat ale neznamená jen mluvit, naopak to znamená i naslouchat. Inteligentně, systematicky a účelově naslouchat podřízeným však…

icon Jak je to s těmi virtuálními týmy?

15.1.2003 

V dnešní době již rozhodně neplatí to, že úspěšné projekty mohou týmy vytvářet jen díky osobnímu kontaktu takříkajíc tváří v tvář. Mezi nejproduktivnější týmy dnes řadíme i týmy virtuální. Virtuální…

Nejdřív práce, potom zábava?

15.1.2003 

Vytváření rovnováhy mezi osobním a pracovním životem je věčný problém, zejména u vedoucích pracovníků. Rovnováha je však velmi důležitá. Každý by si měl svůj čas na práci a zábavu pečlivě rozdělit.…

icon Znalostní trénink britské policie

14.1.2003 

Firmy, které začínají se správou informací, se snaží při jejím prosazování postupovat směrem shora dolů, tedy nutí své zaměstnance, aby sdíleli znalosti a sami je předávají tam, kde je to nutné. Často…

Výpis 1846618480 z celkem 19343