Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19550 článků.

Komu tady haraší?

17.3.2003 

Asi 10 % pracující populace EU se již na svém pracovišti setkalo s psychickým či fyzickým obtěžováním. Vyplynulo to ze studie Nadace pro zkvalitňování pracovních a životních podmínek se sídlem v…

icon Vezměte si příklad z mraveniště

17.3.2003 

V současném obchodním světě, který daleko více než na tradiční byrokracii stojí na individuálních myšlenkách, mohu firmám k úspěchu pomoci strategie vycházející mnohdy z nekonvenčních zdrojů.…

icon Papírová válka

17.3.2003 

Papírování je noční můra nejednoho vedoucího pracovníka. S pohledem na stůl zaplněný nejrůznějšími dokumenty se mu pomalu, ale jistě zvedá žaludek. Článek nabízí několik jednoduchých tipů pro…

icon Průvan v hlavě aneb brainstorming jako kreativní technika

14.3.2003 

Brainstorming patří mezi kreativní techniky. Cílem této metody je vygenerovat co nejvíce nápadů. Brainstorming může provádět člověk sám, ale může obohatit i činnost celého týmu. Není to však činnost…

Instant Messaging v práci - ano či ne?

14.3.2003 

Instant Messaging (bezprostřední komunikace pomocí zpráv rozesílaných komunikačními programy) je moderní technologie, která si získává stále více příznivců díky své rychlosti, neformálnosti a…

Jak zkrotit papírovou bestii

13.3.2003 

Máte kancelář zanesenou papíry, nevyřízenými dokumenty a ostatním rádoby pracovním nepořádkem? Vězte, že to vrhá špatné světlo nejen na vás, ale na celou organizaci. Myslíte, že uděláte dobrý dojem na…

icon Nechte to být

13.3.2003 

Každý manažer má někdy pocit, že určitou situaci prostě nemůže jen tak přejít bez povšimnutí, nereagovat. Typickým příkladem je třeba nesplněné očekávání či podrážděnost něčí hrubostí. Neschopnost…

Článek v rámci předplatného icon Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky

12.3.2003 

Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by však každému ze zákazníků nabízet to samé, například slevy. Firmy by se měly soustředit na skutečně důležité zákazníky a…

Článek v rámci předplatného Pracovní inzerce efektivně

12.3.2003 

Nalezení správné osoby na volné místo ve firmě nebylo nikdy větším problémem než nyní. Úkol je zcela jasný najít toho nejlepšího. Otázkou zůstává, jak na to. Žádnému náboráři se nedostane do rukou…

icon Provizorní manažer

12.3.2003 

Kdysi někdo prohlásil, že v příštích pěti letech se uskuteční tolik změn, kolik se jich dříve neuskutečnilo ani za 50 let. Tyto změny souvisí například se vstupem na nové trhy, fúzemi a navazováním…

icon Manažer není cvičená opice

12.3.2003 

Chcete-li být úspěšným manažerem, zapomeňte na to, že zvládnete všechno sami. Úkolem manažera je především plánování, organizace, koordinace a stanovování cílů. Díky správnému delegování povinností…

Tahák pro případové interview

11.3.2003 

Při přijímacím pohovoru (zejména do poradenských společností) se uchazeči může stát, že dostane za úkol vyřešit určitou případovou studii. Jedná se o hypotetický podnikový problém, na který má dotyčný…

icon Dáme hlavy dohromady...

11.3.2003 

Prioritou organizací 21. století by mělo být zachování znalostí a optimalizace vnitropodnikové komunikace, optimální využití zákaznických databází a průmyslové srovnávání (benchmarking). Také nesmí…

Projekt SUSTEL - trvale udržitelný teleworking

11.3.2003 

Změny ve způsobu naší práce mohou přinést různé výhody, především lepší výsledky a výkonnost celé firmy a společenské výhody pro jednotlivé zaměstnance. Jaké jsou ekonomické a společenské dopady…

Trpíte mítingitidou?

11.3.2003 

Lidé tráví na pracovních poradách značné množství času, avšak tyto porady jim nic nepřináší a spíše je zdržují od práce. Průzkum, který provedlo a v současné době stále provádí speciální konsorcium…

Výpis 1857118585 z celkem 19550