Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19550 článků.

Článek v rámci předplatného Jak bojovat s mobbingem?

10.1.2003 

Slovo mobbing a jeho základní znaky definoval v 80. letech 20. století švédský profesor Heinz Leymann. Jedná se o systematické pronásledování, šikanování a intrikování ze strany kolegy či nadřízeného.…

icon Reklama na správu znalostí

10.1.2003 

V roce 1997 se společnost Ogilvy & Mather Direct reorganizovala a vznikla nová společnost se značkou OgilvyOne. Součástí tohoto procesu bylo i vytvoření metodologie s názvem Customer Ownership,…

icon Manažer musí být tak trochu provokatér

10.1.2003 

Až donedávna byl ideálním vzorem manažera člověk, který vládl firmě či týmu pevnou rukou. Vojenské manýry a neustálé udělování příkazů však dobrého manažera nedělají. Dnes se daleko více klade důraz…

icon Chybí vám charisma?

10.1.2003 

Mnoho výkonných pracovníků se dostává do situace, kdy jsou i přes své výborné reference a pracovní výsledky opomíjeni. Nedaří se jim dosáhnout povýšení, nebývají přijati na pozice, o které usilují a…

5 nejméně nákladných strategií vzdělávání zaměstnanců

10.1.2003 

Vzdělávání zaměstnanců je velice důležité. V podstatě znamená konkurenční výhodu a je tedy třeba, aby probíhalo neustále. Firmy do vzdělávání zaměstnanců obecně vzato investují každým rokem více…

Článek v rámci předplatného icon Nebezpečně spokojený zákazník

9.1.2003 

Nebezpečný zákazník nemusí nutně být jen někdo ohrožující představitele firmy nožem či pistolí. Naopak se jedná o osobu, která firmu uvrhá v nebezpečí obchodní ztráty, prohry. Ačkoli to může znít…

icon Jednorázové mobily hledají své uživatele

9.1.2003 

Zatímco největší výrobci mobilních telefonů lákají spotřebitele na nové technické vymoženosti, o své místo na americkém trhu se začínají hlásit telefony na jedno použití. Tyto přístroje sice…

Zaměstnavatelé ve Velké Británii pružné pracovní době moc neholdují

9.1.2003 

V současné podnikové kultuře převládá myšlenka sloužit zákazníkovi v kteroukoli denní i noční dobu a poskytovat mu produkty a služby, které si žádá. Mnoho zaměstnavatelů však ve skutečnosti brání svým…

Článek v rámci předplatného Taktika dobře napsaného pracovního vysvědčení

9.1.2003 

Význam pracovních vysvědčení je nejvyšší ve středním managementu. Mnozí zaměstnavatelé požadují doložitelný životopis. Je proto nutností požadovat a kontrolovat pracovní vysvědčení. Při různých…

icon O héliu a pytlích s pískem

9.1.2003 

Manažerská práce je práce o lidech a s lidmi. Jde v ní o personální interakce, kontakty a individuální osobnosti. Individuální osobnosti by přitom pod vedením svých manažerů měly v zaměstnání tvořit…

icon Nepořádek na stole a nepořádek v hlavě

8.1.2003 

Na pracovním stole vedoucího pracovníka několikrát denně přibývají další a další věci. Stůl je tak neustále plný zpráv ze schůzí, faktur, dokladů a nejrůznějších písemných návrhů, které se na něm…

icon Tajný život velkého šéfa

8.1.2003 

Pomalu začínáme chápat, že CEO není tím superhrdinou, za kterého jsme ho měli. Má také své chyby. Můžeme jej z lecčeho obvinit například z účetních skandálů. Pravda však není jen čistě černobílá.…

icon Manažeři chtějí být mentory, ale nezvládají to

8.1.2003 

Každý, kdo má děti, si jistě zažil situaci, kdy se milé batole začne vztekat v obchodě a okolo stojí spousta lidí. Všichni jsme v takové situaci bezradní. To samé se nám však může stát i v práci…

icon Rozhovor s Pavlem Veselým, psychologem z Brněnské personalistiky

8.1.2003 

Vystudoval Filozofickou fakultu Masarykovy univerzity, obor odborná psychologie, zaměření studia na psychologii práce a řízení. Od r. 1994 působil na pozici pracovního psychologa v personální…

icon Jak léčit syndrom otravného šéfa

7.1.2003 

Na otázku, kdo je to otravný šéf, by snad dovedl svým způsobem odpovědět každý zaměstnanec. Je to šéf, který své podřízené neustále komanduje, namísto aby je jako tým stmeloval je naopak rozděluje a…

Výpis 1869118705 z celkem 19550