Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19550 článků.

icon Motivační schéma jako marketingový nástroj

16.12.2002 

Zaměstnanecké výhody jsou velmi důležité pro získání i udržení kvalitních pracovních sil. Schéma zaměstnaneckých výhod je tedy důležitým marketingovým nástrojem, který může do firem přilákat talent a…

Článek v rámci předplatného Několik "levných" motivačních tipů

13.12.2002 

Často se stává, že firma nijak nadstandardně nehodnotí své nejlepší zaměstnance, jelikož jich má mnoho a na ohodnocení všech nemá prostředky. Každému výbornému pracovníkovi pak ústy svého managementu…

Článek v rámci předplatného Coping aneb jak se poprat se stresem

13.12.2002 

Vánoce se rychle blíží, s čímž ruku v ruce narůstá i předvánoční stres. Ten se projevuje doma i na pracovišti a je třeba se jej co nejdříve a trvale zbavit. Zbavit se stresu nám může pomoci metoda…

icon Nedělejte hluchého!

13.12.2002 

Každý manažer musí umět jednat a komunikovat s lidmi. Stále však existuje vžitá představa, že slovo komunikovat znamená pouze mluvit. To je ovšem zásadní chyba, protože komunikace je často spíše věcí…

Článek v rámci předplatného Když zaměstnanec onemocní

12.12.2002 

Až příliš často se stává, že nemocný zaměstnanec je určitým způsobem diskriminován. Pokud se jedná o zranění či nemoc dlouhodobějšího charakteru, zaměstnavatel může dokonce uvažovat o tom, jak by se…

icon Virtuální spolupráce na vzestupu

12.12.2002 

Jestliže výkonný ředitel firmy sídlí ve státě Massachusetts, prezident v Utahu, inženýrský tým v Ohiu a ostatní zaměstnanci pracují z domova, je téměř nemožné, aby se jako tým někdy skutečně všichni…

icon Rozhovor s Hanou Kyrianovou, psychologem práce z pojišťovny Kooperativa

12.12.2002 

Vím, že se chystáte vydat knihu, o čem bude?Kniha bude o Assessment centrech. Vdobě, kdy jsem ji začala psát (asi před rokem), nic podobného na trhu nebylo. Mým cílem bylo poskytnout praktickou…

icon Vyzkoušejte jednoduché akční cvičení

11.12.2002 

Každý pracovní kolektiv si může prakticky vyzkoušet jednoduché cvičení pro rozvoj osobních vlastností svých členů. Článek popisuje akční způsob, jak nakládat s extroverzí, introverzí a stereotypy a…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník

11.12.2002 

Spokojenost zaměstnance a zákazníka firmy již podle současných odborných názorů nelze oddělovat. Tyto dva ukazatele spolu totiž velice úzce souvisejí. Týká se to zejména těch zaměstnanců, kteří…

Budoucnost má jméno virtuální pracoviště

10.12.2002 

Mnohé firmy musely až dosud čelit problému, že se jejich zaměstnanci z různých důvodů nemohli pravidelně scházet, aby sdíleli své názory a vůbec mohli…

Dočkáte se Ježíška ve zdraví?

10.12.2002 

Blíží se Vánoce, svátky klidu, míru a pohody. Přesto by většina zaměstnaných lidí potvrdila, že má daleko více práce právě teď, než po zbytek roku. Do Vánoc musí v práci ještě mnoho věcí dokončit,…

icon Jak by se měl manažer správně vzdělávat?

10.12.2002 

Vedoucí pracovníci se podobně jako řada lidí, kteří vykonávají zcela jiné povolání musejí vzdělávat prakticky po celý život. Musejí rozvíjet své osobní a profesionální schopnosti a skládat z nich…

icon Buďte nekompromisní - zbavte se nevýnosných zákazníků

9.12.2002 

Staré dobré podnikatelské rčení říká, že mít zákazníky je vždy dobré. Existuje však i jiné rčení, které nám říká, že zákazník nemusí vždy být výhodný a hlavně výnosný. Je tedy nepochybně třeba odlišit…

icon Dobrým vůdcem snadno a rychle

6.12.2002 

Mnoho firem zná tu situaci: mají ve svém personálu výborného vůdce, který však zatím má jen málo zkušeností. Nemají ale žádný plán pro další rozvoj jeho schopností. Firmy si musejí ve svém interním…

icon Když se sen stává skutečností

6.12.2002 

Každý má nějaké cíle, ať už v osobním či profesionálním životě. Má je uložené ve svém mozku. Ne vždy však má ještě k tomu schopnost vypracovat jistou metodologii pro jejich dosažení. Přitom je třeba…

Výpis 1872118735 z celkem 19550