Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19550 článků.

Integrace e-learningu a řízení kvality u zaměstnanců call center

7.1.2003 

Článek se zabývá problematikou školení operátorů v kontaktních centrech. Protože zde existuje poměrně značný obrat zaměstnanců, je potřeba mít k dispozici alespoň základní mechanismy školení těch nově…

icon Z CEO rizikovým manažerem

27.12.2002 

Článek se zaměřuje na to, jak může rizikový management ovlivnit provozní postupy v jednotlivých podnikových jednotkách nebo alokaci rizikového kapitálu. Zatímco popsaná řešení se musí zavést na…

icon Nebát se a nekrást (a nezkrachovat)

20.12.2002 

V současných konkurenčních podmínkách se úspěchy a neúspěchy firem velmi rychle střídají a mnohé firmy obchází strach. Mimo jiné jde především o obavy z toho, že firma může zkrachovat, které se…

icon Jak definovat a sdílet nejlepší podnikové postupy

20.12.2002 

Podniky dost často vyvíjejí strategie změn, ty však také často selhávají. Aby taková strategie mohla správně fungovat, musejí si totiž podniky uvědomit, že to vyžaduje, aby jich zaměstnanci především…

icon Správa znalostí za pakatel

19.12.2002 

Každý, kdo chce ve své firmě zavést správu znalostí, musí zvážit, zda mu bude stát za to implementovat nákladné softwarové systémy, které nakonec ani nesplní očekávání. Odborníci se spíše přiklání k…

Zaměstnancům platím, tak co ještě chtějí?

19.12.2002 

Nedostatek uznání je jedním z faktorů, které demotivují a odrazují zaměstnance. Odměňování by mělo by ve firmách přirozené, což ovšem neznamená zastávání dávno překonaného přístupu striktně peněžního…

Článek v rámci předplatného Když vám zaměstnanec pije krev...

18.12.2002 

V každé firmě se občas vyskytnou zaměstnanci, kteří dělají jen samé problémy a znepříjemňují ostatním život. Jejich nadřízení však váhají, zda je mají propustit, zejména tehdy, když se navenek jeví…

HR PwC Bulletin

18.12.2002 

Pravidelný bulletin poradenské společnosti PricewaterhouseCoopers poskytuje v podobě krátkých článků informace o různých tématech zajímavých jak pro uchazeče o zaměstnání, tak i pro personalisty. V…

Tipy k pracovnímu vysvědčení

18.12.2002 

Co se skrývá za jednotlivými frázemi pracovního vysvědčení a na co by si měli uchazeči i hodnotící dávat pozor? Formulace závěru pracovního vysvědčení bývá rozhodující. Někteří personalisté proto čtou…

icon Virtuální týmová spolupráce v BP

17.12.2002 

V roce 1995 se musela společnost BP potýkat s problémem poruchy provozního vybavení, která bránila běžnému zvládání některých operací. Kontrola tohoto zařízení běžným způsobem a jeho další opravy by…

Když sex cloumá pracovištěm

17.12.2002 

Naprostá většina manažerů jakékoli intimní vztahy na pracovišti odmítá. Nemyslí tím pochopitelně jen takové vztahy na konkrétním pracovním místě, ale důvěrné vztahy mezi zaměstnanci obecně. Nyní, v…

Z manažera nikým, z nikoho manažerem

17.12.2002 

Když člověk přijde o práci, je to krize. Větší krize je to možná v případě, že zastával například manažerskou funkci. Nemusí to však být taková krize, jak se na první pohled zdá. Ztráta práce může…

Motivace: několik zaručených tipů

17.12.2002 

Motivace nespočívá v neosobním vývoji strategických plánů, ale vychází z upřímného zájmu o uznávání osobních hodnot zaměstnanců. Může být úspěšná pouze tehdy, když jsou osobní hodnoty a požadavky…

icon Již nechci být manažerem, jdu do cirkusu!

16.12.2002 

Každého manažera již jistě mnohokrát napadlo, že je přepracován, zavalen neodkladnými úkoly, již nemá sil. Mnohokrát si již říkal, že své profese zanechá a raději uteče například k cirkusu. Cirkus…

Na co si stěžujete?

16.12.2002 

Lidé tráví až příliš mnoho času stížnostmi. Stížnostmi na všechno na svou práci, neschopné kolegy, náročné klienty, šéfa-tyrana, málo peněz... Stížnosti však nemusí být jen neproduktivní a zabírající…

Výpis 1870618720 z celkem 19550