Jak zvládat okamžiky duševního vypětí
Pro někoho může být stav psychické tenze, tedy duševního vypětí, stresující záležitostí, pro jiného naopak povzbuzením, jež mu nažene adrenalin do žil a pomůže mu překonat překážku a dosáhnout cíle.…
Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19338 článků.
Pro někoho může být stav psychické tenze, tedy duševního vypětí, stresující záležitostí, pro jiného naopak povzbuzením, jež mu nažene adrenalin do žil a pomůže mu překonat překážku a dosáhnout cíle.…
Před dvěma lety byla e-komerce jednoznačně na vzestupu. Letošní rok je však pro ni opravdovou zkouškou. Celé odvětví se zdá se zastavilo na starých obchodních postupech. Klíčovým bodem je v tomto…
Proces vyjednávání ceny CRM systému bývá přirovnáván ke tanci či hře, ovšem s velmi vysokým vkladem. Společnosti, které nejsou po této stránce dobře připraveny a vybaveny, se mohou dočkat nemilého…
Jak vypadá první týden na novém pracovním místě? Připadáte si jako zelenáči, máte pocit, že nic neumíte, nic nevíte, všechny věci jsou vám cizí. Neznáte lidi ani jejich jména. Neznáte zvyky uvnitř…
Pokud jste v podobné situaci jako mnoho jiných malých firem, dobře víte, že podstatnou částí on-line marketingu je neustálý přísun adres elektronické pošty vašich potenciálních zákazníků. Dobrá zpráva…
Mnoho organizátorů a přednášejících na vzdělávacích konferencích, školeních a workshopech sice oplývá velmi dobrými odbornými znalostmi, ale postrádají schopnost předat své vědomosti dál a neumějí…
Článek popisuje zkušenosti jednoho z významných německých finančních ústavů, který se rozhodl v oblasti personalistiky využívat…
Úspěšní vedoucí pracovníci by měli své zaměstnance umět motivovat, podporovat a poskytovat jim zpětnou vazbu. Aby tyto úkoly mohli správně plnit, musí nejprve zvládnout správnou komunikační techniku.…
Zajímavou otázkou v dnešní často neetické ekonomice je, zda společnost, která jedná morálně a eticky, je konkurenceschopná jestli firma s jasně deklarovaným mravním a obchodním kodexem může soutěžit…
Internet původně sloužil jako nástroj k shromažďování informací pro armádu a vědu. Nyní je jeho využití mnohem širší, mimo jiné slouží i podnikům k prezentaci a ke komunikaci se zákazníky. S novými…
V šedesátých a osmdesátých létech se uplatňovalo spíše odměňování podle kariérních pozic, titulu a služebního stáří než podle výkonnosti a růstu schopností. Pracovní místa byla jistá, budoucnost…
Telefon patří na pracovišti k největším žroutům času. Právě když se člověk chystá něco důležitého dodělat, zazvoní telefon zákazník se potřebuje na něco důležitého zeptat, kolega potřebuje určité…
Společnosti by měly školit reprezentanty svých zákaznických center tak, aby se vyhnuly syndromu typu od toho dávám ruce pryč, který dává zákazníkovi najevo, že už pro něj nemohou nic udělat. Když se…
Vztek, hněv a zlost v médiích, na silnicích i na pracovišti. Jádrem problému je, že hrubost a nezdvořilost jsou patetičtější než úsměv a dobrá nálada. Hrubé chování v zaměstnání stojí nejen peníze a…
Ceny dopravného a manipulační poplatky představují jednu z největších nesnází v oblasti e-komerce. Zákazníci je nenávidí, ale obchodníci nemohou krýt všechny náklady sami. Tyto výdaje jsou často…