Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Pracovn" bylo nalezeno 13104 článků.

Zúčastněte se zdarma setkání s Jiřím Beranem na téma Excel, Power BI a další technologie pro HR - již 30. listopadu 2021

16.11.2021 

Jiří má za sebou stovky kurzů Excelu a v poslední době ještě víc Power BI nebo Power Apps. Tvoří reporty, vyvíjí aplikace, píše tutoriály a hlavně školí a organizuje kurzy pro firmy. Během jednoho…

Obětí domácího násilí se může stát každý. IKEA proto chrání své zaměstnance speciálními opatřeními

16.11.2021 

Společnost IKEA Česká republika podporuje oběti domácího násilí a v této iniciativě nezapomíná ani na své zaměstnance. Zavedla proto mimořádnou formu podpory, která pomůže obětem domácího násilí tuto…

icon Finančním ředitelem skupiny Packeta se stal David Soukup

15.11.2021 

Na pozici Chief Financial Officer (CFO) skupiny Packeta, majitele Zásilkovny, nastoupil David Soukup. V této pozici je zároveň členem nejužšího vedení a podílí se na strategických rozhodnutích a…

icon 7 charakteristik úspěšných manažerů

15.11.2021 

Úspěch v managementu a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale především toho správného přístupu. V tomto článku vám popíšeme sedm vlastností úspěšných manažerů, které se projevují v jejich…

icon Jak bojovat se stresem u svých podřízených

12.11.2021 

Stres je velkým nepřítelem efektivního pracovního prostředí a úspěšného fungování týmu. I když stres může být v určité míře i produktivní a pozitivní, příliš velká míra stresu vede k únavě, k vyšší…

icon Partnerem a finančním ředitelem společnosti Demaco se stal Zdeněk Raus

11.11.2021 

Demaco, butikový developer a generální dodavatel špičkových prémiových, průmyslových hal a parků, posiluje svůj manažerský tým. Na pozici finančního ředitele přichází Zdeněk Raus, který se zároveň v …

Digitální vzdělávání zaměstnanců šetří čas i finance

11.11.2021 

Pracovní svět se během posledních dvou let změnil téměř k nepoznání. Řada firem byla nucena nechat své zaměstnance pracovat z domova, a přestože se někteří lidé postupně do kanceláří vrací, jistému…

Článek v rámci předplatného Několik tipů, jak zorganizovat první pracovní den nového zaměstnance

11.11.2021 

První den, kdy nový pracovník nastoupí do nového zaměstnání, je potřeba zařídit nejenom spoustu formalit, ale daného pracovníka i seznámit s pracovním prostředí a jeho novými kolegy. V tomto článku si…

icon Hybridní svět práce – zatáhnout za ruční brzdu už není možné

Audio  10.11.2021 

Ctirad Lolek je personální ředitel Komerční banky, a.s., který se podílel na zavedení Smart office konceptu společnosti. Při rozhovoru s projektovým ředitelem společnosti IVITERA a.s., Tomášem…

Článek v rámci předplatného icon Několik prodejních tipů pro start-upy

9.11.2021 

Obchodní zástupci nových a začínajících firem často mají z aktivního prodeje obavy, protože mají pocit, že nemají nic pořádného v ruce a že nabízet produkty nezavedené firmy je nesmírně náročné.…

Lidské aspekty na online pracovišti – výzvy post-covid klimatu

9.11.2021 

Lidé jsou unavení. Chybí jim interpersonální vazby s kolegy či manažery. Vztahové aspekty práce, nebo pocit ocenění, mohou firmy (nezáměrně) přehlížet, jak ukazuje nejen naše zkušenost, ale i současný…

Pozvánka na webinář: Growth Mindset – růstové myšlení ve firmách

8.11.2021 

Existují dva druhy smýšlení – růstové a fixní. Růstové nás posouvá dál, pomáhá nám čelit výzvám, naproti tomu fixní typ myšlení nás brzdí, nemáme potřebu se zdokonalovat. Proto se většina organizací…

icon Bilanční schůzky s podřízenými: Šest tipů, jak na ně

8.11.2021 

Pravidelné hodnotící schůzky s podřízenými jsou důležitým nástrojem talent managementu a jedním ze základních kamenů efektivního vedení svých podřízených. V tomto článku se podíváme na to, jaká jsou…

icon Šest problémů, kvůli kterým hrozí vašim podřízeným vyhoření

5.11.2021 

Dlouhodobý stres, nepříjemné pracovní prostředí, přemíra práce nebo nemožnost skloubit osobní a pracovní život. To jsou jednom jedny z mnoha důvodů, proč zaměstnancům hrozí syndrom vyhoření. Chcete,…

Výpis 19511965 z celkem 13104