Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "T" bylo nalezeno 16974 článků.

icon 5 tipů, jak být oblíbený o svých podřízených (a neztratit nic ze své autority)

24.10.2022 

Který manažer by nechtěl, aby jeho podřízení před svým přáteli říkali: „Mám skvělého šéfa“? Spokojení zaměstnanci, kteří si rozumí se svým nadřízeným, nejenže pomáhají vytvářet zdravé a přátelské…

Intenzivnější digitalizace HR nás teprve čeká

24.10.2022  Rozhovor s Janem Havlasem, CEO společnosti Pinya s.r.o.

Digitalizace HR je trend, který se nedá zastavit a je to ta správná cesta, jak se zbavit zbytečné administrativy. Přestože se tomu řada firem dlouho bránila, covid a práce na dálku je přiměla změnit…

Pouze 1 z 10 Čechů očekává letos růst mzdy nad 10 %, většina zaměstnanců se zatím žádného přilepšení kvůli inflaci nedočkala

21.10.2022 

Více než 60 % zaměstnanců potvrzuje, že jejich zaměstnavatel zatím v odměňování nijak nezareagoval na současnou ekonomickou situaci. I mezi těmi zaměstnanci, kterým zaměstnavatel přilepšil, je…

icon Sebedisciplína jako základ úspěchu: Jak si ji vybudovat v 5 krocích.

21.10.2022 

Sebedisciplína je schopnost ovládat své chování, dodržovat určitá dobrovolná pravidla (která jsme si sami dali) a směřovat k dosažení vytyčených cílů. Bez sebedisciplíny nelze dosáhnout úspěchu – ve…

Článek v rámci předplatného icon 5 vlastností, které musíte prokázat, abyste byli zvažováni na manažerskou roli

20.10.2022 

Pokud máte ambici posunout se na manažerskou pozici, musíte nejdříve svému okolí (tedy vedení i ostatním kolegům) ukázat, že na to máte. A že máte potřebné vlastnosti k tomu, abyste mohli vést tým…

Psycholog Daniel Štrobl - Vzdálené týmy nemohou přinést inovace ani kreativitu

19.10.2022  Rozhovor s Danielem Štroblem, psychologem, psychoterapeutem, koučem a autorem knihy Psychologické aspekty zabití

Zavádění práce z domova, která byla dříve benefitem a dnes naprostým standardem, přineslo mnoho změn do fungování firem a také do fungování samotných zaměstnanců i v osobním životě. Home office s…

icon „Situační leadership“: Co to je a proč byste jej měli umět i vy

19.10.2022 

Anglický termín „situational leadership“ (do češtiny překládaný jako „situační leadership“) se poslední dobou hojně skloňuje v odborných textech a manuálech pro manažery. O co jde? Jak se to dělá? A…

icon Vedení týmu v nejisté době: Jak efektivně provést tým krizovým obdobím

18.10.2022 

Pro každý tým může krizové období vypadat jinak. Pro obchodní tým to může být propad prodejů, pro tým v oblasti event managementu to může být třeba pandemie Covidu-19, která mu znemožní organizovat…

Tři dekády učí studenty i dospělé. Lídryně vzdělávání odhaluje svůj příběh. Končit rozhodně nehodlá...

17.10.2022 

Bezmála třicet let sedí ve vedení špičky na trhu vzdělávání dospělých. Celoživotní vášní Zdenky Vostrovské je předávání znalostí a tvorba lepší a vzdělanější společnosti. Ve své společnosti 1. VOX jí…

Wellbeing v práci jako benefit. Jak ho řeší vaše firma?

17.10.2022 

Pohodlí se v práci stalo vyhledávaným benefitem. Jako důležitou součást pracovního prostředí ho vnímá až 90 procent firem a zaměstnanců. Na wellbeing se už běžně ptají uchazeči při pohovorech o práci.…

Studio W přináší seriál rozhovorů se zajímavými hosty o profesním vzdělávání

17.10.2022 

Vzdělávání dospělých, ať už v jakémkoliv oboru, je náročná disciplína. Každý člověk má své specifické potřeby, každý se učí jinak rychle a potřebuje jiný styl výuky. Lidé se často bojí doplňovat si…

icon Vylepšete své rozhodovací schopnosti: Jak v pěti krocích učinit správné rozhodnutí

17.10.2022 

Rozhodování je velkou částí agendy jakéhokoliv manažera. Bez rychlého a správného rozhodování nemůže tým pod daným týmovým lídrem prosperovat. Proto se dnes podíváme na to, jaké kroky by měl mít…

Rozmazlili jsme zaměstnance. Jak to vrátit zpět?

13.10.2022 

Situace na trhu práce stále bojuje s nedostatkem kvalitních kandidátů. Firmy se přetahují o zaměstnance a navzájem se přeplácí. Neustále obohacují kafeterie o nejmodernější benefity, a novým lidem…

Článek v rámci předplatného icon Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

13.10.2022 

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela klíčové. Zní to možná zvláštně, ale i skvělý produkt by si většina zákazníků nekoupila, kdyby jim…

Digitalizace personalistiky. Nikdy nebude lepší čas než teď

12.10.2022 

Je 21. století, již 21 let. Je zvláštní, že firmy v dnešní době zatěžují právě personalisty administrativou a byrokracií úplně stejně jako před těmi 21 lety. Přitom je na trhu tolik možností, jak si…

Výpis 19962010 z celkem 16974