Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25075 článků.

icon Jak poznat, zda máte dobrou práci

1.6.2006 

Každá práce má, stejně jako každý vztah, své těžké chvíle a s řadou lákadel na pracovním trhu je pokušení změnit partnera stále větší. Je ale třeba zachovat chladnou hlavu a v klidu zhodnotit, co…

Trojúhelník frustrace a ztráty produktivity

31.5.2006 

V kancelářích se neustále opakuje jedna situace, která frustruje zaměstnance a připravuje je o produktivitu. Dochází k ní mezi každými čtyřmi kancelářskými zdmi, kde sedí zaměstnanci a naskytne se…

Článek v rámci předplatného Jen peníze zaměstnance neudrží

31.5.2006 

Nemateriální věci hrají stále důležitější roli při náboru a udržování zaměstnanců. Manažeři se shodují na tom, že nejefektivnějším benefitem pro nové zaměstnance je firemní kultura. A je to pro ně…

Článek v rámci předplatného Hlavní pracovní rizika

31.5.2006 

Podle Health and Safety Executive (HSE) bylo jen v Anglii během let 2004 2005 v práci usmrceno 220 osob a následkem pracovních úrazů vznikla ztráta 35 milionů pracovních dnů.Britský doručovací gigant…

Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 2

31.5.2006 

Jak bylo zmíněno v 1. části článku, nábor bývalých zaměstnanců je levný a efektivní zdroj talentů. V této části se autor zaměřuje na kroky, které je třeba učinit k vývoji kvalitního programu pro…

Produktivita práce v evropských zemích

31.5.2006 

Několik evropských států se může pyšnit vyšší produktivitou práce, než jakou vykazuje vyspělá ekonomika USA. Američané jsou však na rozdíl od Evropanů zvyklí v práci trávit více času.Produktivita…

icon Deset kroků ke spokojenému zákazníkovi

30.5.2006 

V dnešním vysoce konkurenčním tržním prostředí pomáhá vystoupit z davu pouze výjimečný zákaznický servis. Znamená především spokojené zákazníky, čehož není jednoduché dosáhnout s omezeným rozpočtem…

icon Jak získat při průzkumu cennější informace

30.5.2006 

Průzkum je vážná věc. Je základem většiny marketingových programů. Překvapivě ale nejvíce efektivní průzkumy nejsou ty rigidní. Spíše získáte více uvolněnějším přístupem, který na první pohled…

icon Nová hrozba - internetoví vyděrači

30.5.2006 

Internetoví útočníci v dnes jednoznačně míří za vidinou rychlého zbohatnutí a nemusí se zde jednat pouze o obligátní phishing, zaměřený zejména na nezkušené uživatele. Své místo si začíná nacházet…

icon České firmy na veletrhu PLMA

30.5.2006 

V nizozemském Amsterodamu začíná nejdůležitější světový veletrh privátních značek PLMA 2006, na kterém je i vletošním roce zastoupeno několik desítek českých firem majících zájem proniknout se svými…

Komunikační technologie brzdí zaměstnance

29.5.2006 

Studie druhého největšího britského poskytovatele telekomunikačních služeb ntl:Telewest Business odhalila, že špatné zacházení s telefonem a počítačem negativně ovlivňuje produktivitu zaměstnanců.…

Deset rad, jak zvýšit návratnost investic do vzdělávání zaměstnanců

29.5.2006 

Investice do vzdělávání zaměstnanců stoupají. Například v USA na ně zaměstnavatelé v minulém roce vynaložili 51 miliard dolarů, což odpovídá průměrným 955 dolarům a 32 hodinám formálního školení na…

Článek v rámci předplatného icon Když zákazník mlčí

29.5.2006 

S potenciálním zákazníkem jste udělali všechno správně. Určili jste jeho skutečné potřeby a vybudovali pevný vztah. Potvrdili jste, že má o vaše řešení zájem. Několikrát jste se sešli na úspěšných…

Článek v rámci předplatného Bumerang - proces náboru bývalých zaměstnanců - část 1

29.5.2006 

Nábor bývalých zaměstnanců je spolehlivý a efektivní. Primárně také proto, že náklady a časová investice jsou nízké. Pozor na zastaralé myšlení Řada manažerů je toho názoru, že bumerang je zrádce a…

icon Jak správně investovat do reklamy?

26.5.2006 

Které reklamní médium je pro vás nejefektivnější? Noviny, Zlaté stránky, e-mail, rozhlas, časopisy a billboardy, o všech se hlásá, že jsou nejlepší. Pravdou je, že masmédia ztrácejí své masy a…

Výpis 2031120325 z celkem 25075