Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Firemn" bylo nalezeno 5313 článků.

icon 4 tipy, jak si udržet nejlepší lidi v projektovém týmu

16.3.2015 

Máte ve svém projektovém týmu skvělé lidi a neradi byste o ně přišli. Uvědomujete si, že ti nejlepší mají spoustu možností a mohou od vás odejít kvůli jiné příležitosti, která pro ně bude blíže, bude…

icon Mylné představy o úspěšných pracovištích

13.3.2015 

Co si představíte, když se řekne skvělé pracoviště? Většina lidí si představí některou z největších a nejbohatších firem, která má úžasné prostory plné nejrůznějších vymožeností, dosahuje neustálého…

Zástupci LinkedInu diskutovali v Praze s personalisty

11.3.2015 

Dne 3. března se v inspirativních prostorách pražského akcelerátoru Wayra uskutečnilo setkání personalistů z řad interních zaměstnanců HR oddělení firem a personálních agentur se zástupci LinkedInu.…

Nejžádanější benefity: Pružná pracovní doba a finanční bonusy

10.3.2015 

Jaký firemní benefit je pro vás nejdůležitější? Stravenky, 13. plat nebo občerstvení na pracovišti? Stejnou otázku prostřednictvím dotazníkového šetření položila personální agentura Advantage…

icon Pracoval jsem na... transformaci Maersk Oil na globální energetickou skupinu

9.3.2015 

Žijeme v globálním světě a pro své rozhodování potřebujeme čím dál častěji mezioborové znalosti. Pokud chcete uspět, musíte umět rozpoznat obchodní příležitosti, pracovat s informacemi různého…

Článek v rámci předplatného Změnu musíte chtít sami, jinak kurzy nemají efekt

9.3.2015  Rozhovor s Janou Maškovou, majitelkou a lektorkou české personálně-zážitkovo vzdělávací Agentury Salvia

Co aktuálně nejvíce zajímá nebo trápí personalisty? V oblasti náboru se stále častěji setkáváme s tím, že na trhu chybí kvalitní dostupní kandidáti. Před pěti, šesti lety nazpět se na inzerát…

Článek v rámci předplatného Naučte manažery, jak vést pohovor

5.3.2015 

Nadšený kandidát s výbornou kvalifikací by neměl chodit na pohovor do vaší firmy jen proto, aby po setkání se svým potenciálním manažerem přišel o veškeré nadšení i zájem mít s vámi cokoli společného.…

Jak využít zážitky k intenzivnějšímu rozvoji kompetencí?

3.3.2015 

Zážitky nás provázejí celým naším životem. Každý z nich je navíc nejen obohacením, ale také prvním krokem k rozvoji vlastních schopností. Samotný zážitek ale nestačí. Jak jej efektivně metodicky…

Špičkoví personalisté už třetí rok snídají společně

2.3.2015 

Když jsme v květnu 2013 přivítali na našem pilotním workshopu ve formě snídaně první personalisty, netušili jsme, jakou odezvu v jejich komunitě vyvoláme. A proto letos v této formě sdílení nových…

John Sullivan: Jak hledat pasivní uchazeče

2.3.2015 

Takzvaní pasivní uchazeči ve skutečnosti nejsou ani pasivní ani uchazeči, jsou to vaši nejlepší potenciální zaměstnanci, kteří však momentálně nehledají práci, protože pracují pro někoho jiného.…

icon Co nikdy nedelegovat?

2.3.2015 

Dobrý lídr umí delegovat. Soustředí se na úkoly, které ze všech nejlíp udělá on sám, a ostatní přenechává podřízeným. Existují však úkoly, které by lídr nikdy delegovat neměl, ať je jeho pozice ve…

Článek v rámci předplatného Personalisté mezi papírem a digitalizací: praktické zkušenosti (II. díl)

25.2.2015 

V minulém díle jsme se zabývali vlastními přínosy elektronizace dokumentů. V závěru jsme dospěli k poznatku, že důvodů, proč alespoň nezvážit převod papírových agend do digitální formy, je velmi málo,…

Prosazování firemních hodnot je nikdy nekončící proces

24.2.2015  Rozhovor s Olegem Spružinou, generálním ředitelem společnosti TÜV SÜD Czech

Mnoho českých firem v současné době řeší, jakým způsobem přinést čerstvou energii do chodu podniku a jak více zapojit, inspirovat a motivovat své zaměstnance. Připomenutí záměru firmy a jejích…

icon Nebojte se těžkých témat, chcete-li si udržet zaměstnance

24.2.2015 

Když se zaměstnanec začne vytrácet z kanceláře, aby navštěvoval pohovory a zkoumal nabídky volných míst, je přirozené, že jeho pracovní výkon začne upadat. Vy sami mu potom nemůžete důvěřovat a to vás…

Video nemusí sloužit jen k reklamě a vzdělávání

24.2.2015 

Video je dnes běžným marketingovým nástrojem, který pomáhá propagovat značky a jejich produkty a budovat vztahy se zákazníky. Začíná se však prosazovat i uvnitř firem, kde slouží nejen ke vzdělávacím…

Výpis 20862100 z celkem 5313