Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

Jak na osobní problémy personálu

24.10.2005 

Máte zaměstnance, jehož výkonnost je velmi chabá? Možná jste s ním o tom již hovořili, ale stále nevíte, co se děje. Článek shrnuje několik otázek, které by vám v takové situaci měly pomoci dostat se…

icon ČR a Polsko v souboji o továrnu Dell

24.10.2005 

Česká republika je pořád ve hře o výstavbu nové továrny na výrobu počítačů, kterou chce ve střední Evropě postavit americká společnost Dell. Podle původních zpráv se v souvislosti s novým výrobním…

icon Rozumíte pravidlu 80/20?

24.10.2005 

Jen málo pravidel je ve světě marketingu tak široce rozšířeno jako 80/20 (tzv. Paretovo pravidlo. 80 % vašich prodejů je díky pouhým 20 % vašich zákazníků).Podle dnešního marketingu, který je založen…

Článek v rámci předplatného icon Jste vůdce?

24.10.2005 

Zkuste na amazon.com zadat heslo leadership (vedení). Pravděpodobně se vám objeví obrovské množství odkazů. Proč tolik materiálu na toto téma? Podle zákona nabídky a poptávky bychom mohli tvrdit, že…

icon Továrna na hojivý spánek

24.10.2005 

Jste-li rodič, necháte si i méně nadané dítě, protože je vaše. My však musíme slabiny odstraňovat, říká v rozhovoru pro HR-SERVER o personální politice své firmy Ing. Zbyněk Frolík. Se zakladatelem,…

icon Několik rad pro oběd s klientem

23.10.2005 

Bavit klienty je ošidná věc. Když se nesnažíte vymyslet, zda bude lepší zmínit váš nový produkt před, nebo až po kávě, zaměstnává vás obava, zda čtyři vodky před šestou hodinou byly dobře investované…

Článek v rámci předplatného icon Jak se stát lepším vůdcem

23.10.2005 

Po několika měsících ve funkci si mnozí manažeři uvědomí, že vykonávají složitější práci, než si původně představovali. Ladou si pak otázku, jak se stát lepšími vůdci. Vůdcové potřebují především…

Článek v rámci předplatného Jak školí zaměstnance Hilton

21.10.2005 

Hotelový řetězec zjistil, jak si udržet zaměstnance - podle průzkumu v hotelovém řetězci Hilton Int., můžebýt rozhodující faktorškolení zaměstnanců. Z 1800 zaměstnanců Hiltonu jich 37 % tvrdí, že…

Co je to cold call?

21.10.2005 

Asi nikdo nemá rád tzv. cold call, neboli první telefonický kontakt s lidmi, pro které byste rádi pracovali. Cold call je jednou z mála prověřených technik pro vstup na skryté pracovní trhy a…

Pomůže vzdělávání vašim zaměstnancům?

20.10.2005 

Uchazeči o zaměstnání se stále častěji zajímají o možnosti vzdělávání a dalšího rozvoje, které jim potenciální zaměstnavatel nabídne. Platí to dokonce i u začínajících a malých firem, které se na…

Článek v rámci předplatného icon Rádio v marketingové komunikaci

20.10.2005 

Rádio dokáže vytvořit dostatečně silný zásah a oslovit široké spektrum cílových skupin. Posluchač s ním totiž stráví během nákupního prime time delší dobu než s jinými médii. Rádio dále dokáže působit…

Nebát se a nemlčet

20.10.2005 

Řada lidí má strach z mluvení v cizím jazyce. Nechce se cítit hloupě, obává se, jak to bude znít apod. V zahraničí proto mlčí a…

icon Proč dáváme spropitné?

20.10.2005 

Dali jste někdy někomu spropitné? Určitě ano. Asi jste byli spokojenosti se službou, které se vám dostalo. Někdy je to kombinace kvality (například u jídla) a služby.V dnešní době se ale spropitné…

icon Automatizace v obchodním světě

20.10.2005 

Revoluce automatizace v obchodním světě pokračuje ve směru outsourcingu obchodních procedur. S automatizací sejiž také můžeme setkat ve světě IT. Průzkum, provedený během tohoto měsíce, zaměřený na…

Jak si říci o víc

19.10.2005 

Požádat o zvýšení platu bez přípravy, argumentů a dokumentace, vás může dostat do nepříjemné situace.Proč si zasloužíte zvýšení platu? - Náplň práce se změnila. Máte více povinností, než na začátku,…

Výpis 2100121015 z celkem 25065