Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25065 článků.

icon Ceny pohonných hmot trápí menší firmy

2.11.2005 

Kurýrní služby, doručovatelé, obchodníci s auty a další jsou v první linii, když vzrostou ceny pohonných hmot. V případě některých služeb může mít zvýšení cen doslova zmrazující efekt na tržby.…

Irsko se brání flexibilitě

2.11.2005 

I když je Irsko mladou a rychle rostoucí ekonomikou podporující nové technologie, většina Irů dochází do zaměstnání fixně od devíti do pěti hodin. Nová studie společnosti Citrix odhalila, že z domova…

Článek v rámci předplatného Odměňování v České republice 2005

2.11.2005 

Prioritou v oblasti odměňování u firem v České republice je udržení konkurenceschopnosti. Usilují o zavedení odměňování podle výkonu a zajištění vnitřní spravedlivosti. Potvrzuje to alespoň studie…

7 tipů pro přípravu na zahraniční jazykový program

2.11.2005 

Ať už jste úplní začátečníci, nebo pokročilejší mluvčí cizího jazyka, malá příprava vám může pomoci co nejefektivněji využít zahraniční studijní pobyt. Článek přináší několik univerzálních tipů od…

icon Zákazník nemusí mít vždy pravdu

2.11.2005 

Předpoklad, že zákazník má vždy pravdu, nenechává žádný prostor pro vaše vzájemné vztahy. Zákazníci v takovém případě dostávají to, o co si řeknou, i když je daný produkt pro ně nevhodný. Prodejní…

icon Osm kroků při výběru IT konzultanta

1.11.2005 

Rozvoj malých a středních firem si žádá větší pozornost pro firemní informační technologie. Najmout IT konzultanta, aby udržel systémy v chodu a aktuální, může vaše problémy vyřešit najmete-li toho…

Článek v rámci předplatného icon Budování značky na veletrzích

1.11.2005 

Budování značky je základní marketingový koncept, který má odlišit vaše produkty či služby od konkurenčních. Konkrétní jména, slogany, designy, symboly a další prvky utvářejí unikátní identitu. Značka…

icon PR - komunikace se zákazníky, zaměstnanci a veřejností

1.11.2005 

PR, neboli vztahy s veřejností, jsou komunikační oblastí, která bývá označována jako součást marketingové komunikace. Nejde však pouze o manažerskou disciplínu, ale všeobecnou, protože se dotýká všech…

Článek v rámci předplatného Nové dovednosti vyžadují nové metody náboru

1.11.2005 

Měli bychom se zamýšlet nad naší schopností správně se rozhodovat a vybírat nejvhodnější kandidáty. Jistý náborář považoval čas, který strávil pohovory a pečlivou selekcí, za ztracený. Trval na tom,…

icon Naše priority: vzdělávání, mobilita, kariérní rozvoj

1.11.2005 

Rozhovor s Karlem Vašákem, výkonným ředitelem pro lidské zdroje Komerční banky

icon Nevyužíváme plný potenciál BI

31.10.2005 

Od roku 1964, kdy výzkumník M. S. Scott Morton přišel s termínem podpůrný rozhodovací systém, se technici snaží vybudovat systém, který pomůže manažerům pochopit, co se děje uvnitř a vně jejich firem…

Článek v rámci předplatného Správná výhoda, nebo jen nový trend?

31.10.2005 

Nepohodlné boty dokáží člověku rychle zkazit den. Často si boty vybíráme podle nejnovější módy, úspěšné značky nebo levné ceny. Pokud však špatně padnou, brzy budeme svého nákupu litovat. Totéž platí…

Článek v rámci předplatného icon Měříme spokojenost zákazníků

31.10.2005 

Tradiční metody zjišťování spokojenosti zákazníků zahrnují pravidelné průzkumy po telefonu, prostřednictvím pošty, internetových stránek nebo e-mailu. Problém těchto řešení však spočívá v tom, že jsou…

Článek v rámci předplatného Jak číst řeč těla uchazečů o zaměstnání

31.10.2005 

Všichni komunikujeme řečí těla, většinou podvědomě. Zatímco slovy můžeme lhát, tělo téměř nikdy nelže. Schopnost rozumět řeči těla je velká výhoda například při pracovních pohovorech. Můžete pak…

icon Pryč s nudnými prezentacemi!

31.10.2005 

Sedíte a stále nemůžete najít pohodlnou pozici. Člověk, který hovoří, nedokáže odpoutat vaši pozornost od vašeho nepohodlí. Navíc předčítá přesně to, co je na slidech. Naneštěstí musíte skoro šilhat,…

Výpis 2097120985 z celkem 25065