Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25052 článků.

Nečekejte, zhodnoťte se sami

4.1.2005 

Konec roku byl pro personalisty jako vždy hektický. Kromě přípravy personálního plánu na příští rok řídili tlaky způsobené celoročním hodnocením výkonnosti a návrhy platů. Jelikož každý personalista…

icon Vědci už nám to spočítali

3.1.2005 

Šťastní a spokojení zaměstnanci mají pozitivní vliv na podnikové příjmy a zisky. Toto velmi jednoduché pojetí je nyní prokázáno díky nové studii Severozápadní univerzity. Fórum pro management a měření…

Jak mluvit s hlavouny

3.1.2005 

Manažeři lidských zdrojů mají mezi vyššími manažery zpravidla nejtěžší přístup k jednání s výkonnými složkami firem. Ředitelé obecně častěji jednají s manažery výroby nebo marketingu, kteří zastupují…

icon Nemluvte o tom, zařiďte to!

3.1.2005 

Mnoho manažerů se domnívá, že jejich odpovědnost končí, když problém sdělí někomu jinému. Avšak bez podniknutí akce je to jen plýtvání dechem. Velmi často manažeři sdělují informace, jako by byli jen…

Článek v rámci předplatného Nový návrh zákona o nemocenském pojištění

3.1.2005 

Ministerstvo práce a sociálních věcí přichází s novým návrhem zákona o nemocenském pojištění. Ochranné prvky zákona by měla posílit například nová konstrukce výpočtu výše dávek, zavedení regresních…

Řízení traumatického stresu

3.1.2005 

Neočekávaná neštěstí způsobují traumata. Někdy není traumatický stav na člověku vidět, emocionální reakce však bývá silná. Na traumata reaguje lidský organismus přirozeně šokem a odmítáním. Šokující…

Přílišná kvalifikace neškodí

3.1.2005 

Vyslechnout si na pracovním pohovoru verdikt jako jste pro nás příliš dobrý nebo vás by tu byla škoda není nic příjemného. I když jsou však překvalifikovaní lidé po třetím nebo čtvrtém odmítnutí…

icon Základy efektivní e-mailové komunikace

28.12.2004 

Správně používaný e-mail může podpořit prodej, komunikaci s klienty i propagaci produktů či služeb firmy. Článek proto shrnuje několik zásadních rad, jak se stát efektivním e-mailovým komunikátorem. -…

Jsem nejmocnější a nejvlivnější!

28.12.2004 

V diskuzích o vyjednávání často přijde řeč na moc. Ale ptát se, kdo je mocnější, není užitečné. Pokud se budete považovat za méně mocné, získáte pocit, že nemůžete zvítězit a nepřipravíte se na…

Vyjednávání je snadná věc

28.12.2004 

Mnoho lidí by raději nikdy nevyjednávalo, jiní se chystají jako do bitvy. Když požádáte své kolegy nebo svého manažera, aby se s vámi sešli k projednání změn na projektu nebo zvýšení platu, dá se…

icon Jak na firemní logo

28.12.2004 

Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat, proč vlastně nějaké logo mít. Firemní logo je jedním ze základních prvků budování značky, mělo by dotvářet firemní identitu a…

icon Buduj kulturu, posílíš cíl

28.12.2004 

Jelikož lidé tráví v práci mnoho času a věnují jí značnou část své energie, chtějí pracovat pro firmu, která jim pomůže získat o sobě lepší mínění a nejenom rozdá výplaty. Hledají firmu, v níž budou…

icon Rozhoďte sítě

28.12.2004 

Období vánočních svátků a konce roku je vhodnou příležitostí pro budování kontaktů. Oslavy nabízejí především podnikatelům a manažerům možnost setkání s mnoha lidmi, kteří mohou být užiteční v…

icon Jak zapůsobit na svého bankéře

27.12.2004 

Podle průzkumů je většina vlastníků malých firem v očekávání nového roku optimistická. Mnoho z nich asi přemýšlí o nových projektech a expanzi. Podle Rebeccy Macieira-Kaufmann, výkonné vice…

icon Time management pro spíkry

27.12.2004 

Pro řečníka je velmi důležité využít co nejlépe přípravný čas, aby předvedl působivou prezentaci. Autorka článku se zabývá time managementem a nabízí několik tipů, které jsou podle ní v procesu…

Výpis 2200622020 z celkem 25052