Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25044 článků.

Bez důvěry to nefunguje nikde

12.10.2004 

Není žádným tajemstvím, že mnoho řídících systémů výkonu nefunguje. Nedávný průzkum efektivnosti těchto řídících systémů ukázal, že pouze tři z deseti pracovníků opravdu věří, že podnikový plán plní…

Článek v rámci předplatného icon Mohou marketing a finance být kamarádi?

12.10.2004 

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí společnou řeč. Dosažení efektivní koexistence marketingu a financí vyžaduje především značnou dávku empatie. Spolupráci posílí také…

icon Jak je důležité míti (funkční) IT oddělení

12.10.2004 

Jednu z nejdůležitějších rolí v celém IT průmyslu hrají IT oddělení firem. Rozhodují totiž o tom, co a od koho se bude nakupovat, vybírají aplikace, které budou firmy implementovat. IT oddělení je pro…

icon Jak řídit smluvní vztahy v krizových situacích

12.10.2004 

Není nijak překvapující, že dlouhodobější vztahy mezi prodejci a zákazníky narážejí na problémy, zvláště ve složitých finančních situacích. Co má ale jedna strana dělat, jestliže se dozví, že druhá…

Kdo platí emocionální práci?

11.10.2004 

Aktuální studie University of Florida dospěla k závěru, že lidé s emocionálně náročnějším zaměstnáním dostávají obecně menší peněžní ohodnocení než ti, jejichž zaměstnání emoce tolik nezahrnuje.…

Článek v rámci předplatného icon Češi a direct marketing

11.10.2004 

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním nabídkám různých firem slabší pozornost než v roce 2001. I přes pokles zájmu však stále výrazně sledují poštu. Méně oblíbený je…

Článek v rámci předplatného Duševní harakiri

11.10.2004 

Proč tolik lidí pracuje v zaměstnáních, která je zabíjejí? Nejde o to, že by se nemělo pracovat tvrdě. Na tom není nic špatného nebo nezdravého. Nebezpečná je pouze povaha vztahu mezi lidmi a jejich…

icon Jak české společnosti odměňují své pracovníky?

11.10.2004 

Podle výsledků nejnovějšího vydání studie *PayWell 2004: Studie odměňování a zaměstnaneckých výhod*, kterou vypracovává oddělení Poradenství pro lidské zdroje společnosti PricewaterhouseCoopers,…

Článek v rámci předplatného Bez projevu uznání prchnou

8.10.2004 

Hrneček s firemním logem pravděpodobně nestačí udržet nespokojeného zaměstnance a odradit ho od odchodu z podniku. Ale malé známky uznání se správným poselstvím a stylem dokáží, aby se zaměstnanec…

Článek v rámci předplatného Aby se pevně držel a nepustil

8.10.2004 

Žádný zaměstnavatel nemůže být šťastný z vyhlídky vysoké fluktuace pracovníků. Nábor a výcvik nových zaměstnanců je nákladný proces a zaměstnavatelé musí udržet svou pracovní sílu, pokud chtějí zůstat…

icon Úspěch si žádá silná slova

8.10.2004 

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů. Článek shrnuje dvacet nejdůležitějších slov, která prokázala upoutání pozornosti zákazníků, motivování ke koupi produktů a…

icon Spokojený zaměstnanec, spokojený zákazník, spokojený podnik

8.10.2004 

James Oakley, profesor marketingu z Purdue University, provedl výzkum stovky zaměstnanců amerických firem, přičemž zkoumal firemní kulturu. Výsledky jeho práce hovoří o přímé souvislosti mezi…

Program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci 2004-2006

7.10.2004 

Dne 17. srpna 2004 schválila vláda České republiky Národní akční program bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na léta 20042006. Program byl vytvořen v souladu s Novou strategií Společenství pro…

Otevřená komunikace je základ

7.10.2004 

Dnešní zaměstnanci jsou skeptičtí. Investování svých emocí si dobře rozmýšlejí. Než začnou mít rádi svoji firmu, musejí si být jisti, že firma má rada je. Zásadní roli proto hraje otevřená komunikace.…

Článek v rámci předplatného icon Má vaše tisková zpráva vůbec šanci?

7.10.2004 

Posíláte tiskové zprávy do médií, pořádáte kvůli tomu tiskové konference a pak svou zprávu v tisku ani nepoznáte. Bohužel média mají svá vlastní pravidla jak zaujmout čtenáře a pokud tyto vlastnosti…

Výpis 2226122275 z celkem 25044