Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25041 článků.

icon Marie není panovačná, nýbrž má řídící talent

1.10.2004 

Zaměřuje se vaše společnost příliš na slabiny zaměstnanců? Nebo dokonce používá přezíravých a snižujících slov, když mluví o jejich silných stránkách? Manažeři často běžně podrobují výkony zaměstnanců…

Článek v rámci předplatného icon Zákazník znamená rozdíl

1.10.2004 

Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a stále dokonalejší diferenciaci produktů na základě jedinečných prvků a výhod. To je ale omyl. Řada firem chybně investuje…

icon Za jak dlouho dosáhneme rovnováhy?

1.10.2004 

Jak dlouho ještě mohou zaměstnavatelé odolávat prosbám zaměstnanců o více rovnováhy ve svých životech? Podle nového projektu Georgetownské univerzity nazvaného Workplace Flexibility 2010 to může trvat…

Článek v rámci předplatného Jíst se musí (umět)

1.10.2004 

Odborníci na výživu varují, že bychom neměli jíst a současně se věnovat jiným činnostem. Stále běžnější konzumace snídaně v autě, oběda v práci u počítače a večeře při sledování televize vede k velmi…

Internet máme, ale ke vzdělávání ho nepoužíváme

1.10.2004 

Aktuální studie britské Cardiff University se zaměřila na celoživotní vzdělávání prostřednictvím Internetu. S politováním však odhalila, že lidé nevyužívají bezednou elektronickou studnu znalostí k…

Článek v rámci předplatného icon Konec je teprve začátek

30.9.2004 

Lidé si nejlépe zapamatují to, co řeknete naposledy. I z prezentací si diváci odnášejí nejčastěji to, co bylo řečeno až v naprostém závěru. Konec prezentace je tedy pro diváky vlastně začátkem v…

O efektivní komunikaci si stále nechejte zdát

30.9.2004 

Efektivní komunikace je v mnoha firmách stále problémem. Výzkum společnosti NFI Research, jehož se pravidelně účastní dva tisíce amerických manažerů, tentokrát odhalil, že komunikace směrem dolů od…

icon Emoční ignorace

30.9.2004 

Emoční inteligence je vědomí o nevyslovených přáních, potřebách a obavách sebe i druhých lidí, které může výrazně ovlivňovat obchodní interakce. Mnoho lidí si však často emoční inteligenci podceňuje,…

Jak se marodí v Unii

30.9.2004 

Češi patří v Evropské unii mezi špičku v počtu "promaroděných" dní a náklady na nemocenskou každý rok rostou. U nás, stejně jako v Irsku a v Portugalsku, neposkytují zaměstnavatelé zaměstnancům během…

Uvnitř podniku kdo umí, ten učí

30.9.2004 

Společnosti stále více využívají formálních i neformálních mentorských programů ke sdílení zkušeností uvnitř podniku. Tyto programy vybízejí nejlepší zaměstnance, aby učili, radili a pracovali po boku…

icon Využijte okurkové sezóny

29.9.2004 

Volnější měsíce, kdy se obchod příliš nehýbe, tzv. okurková sezóna, nabízí víc než jen příležitost odjet na dovolenou. Toto období je skvělou příležitostí pro plánování základů budoucí produktivity a…

Článek v rámci předplatného icon Jak to ti spotřebitelé uvažují?

29.9.2004 

Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů. Nákupní chování je komplexní proces, který vychází ze zázemí jednotlivce, jeho instinktů, pocitů, postojů, hodnot a osobnosti. V…

icon Jak zacházet s dlužníky

29.9.2004 

Turecký obchod Izmir prý prodává telefony, které poznají lež. Využívají elektronický senzor, který si všímá změn lidského hlasu. Vždy se rozsvítí červené světlo, když zaznamená frekvenci, která…

Článek v rámci předplatného Nový zákon o zaměstnanosti a práce dětí

29.9.2004 

Od 1. října 2004 začne platit nový zákon o zaměstnanosti. Současně s tím dojde i ke změnám zákoníku práce. Novela zákoníku například zakáže práci dětí do 15 let. Taková právní úprava neexistovala.…

Článek v rámci předplatného Kdo se bojí, nesmí do práce

29.9.2004 

Každý někdy cítí ostych, ať už se jedná o účast na párty, obchodní schůzku, dotaz náhodného kolemjdoucího na správný směr nebo telefonování za účelem získání pracovního místa. Pak ale existují lidé,…

Výpis 2229122305 z celkem 25041