Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25025 článků.

Kdo to ví, odpoví

24.6.2004 

Co byste si pomysleli o pracovnících montážní linky, kteří by nevěděli, kde hledat součástky, jež mají spojovat? Pravděpodobně vám to připadá absurdní. U znalostních pracovníků jsou však obdobné…

Článek v rámci předplatného Marketing především

24.6.2004 

S nedostatkem kvalifikovaných uchazečů o zaměstnání vzrůstá potřeba strategicky plánovat a cíleně marketingově zaměřovat nejvhodnější osoby. Firma se musí takové osobě prodat, nejprve ji však musí…

Článek v rámci předplatného icon Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv

23.6.2004 

Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty, jimž se nepodaří oslovit novináře však končí namísto v médiích zpravidla v odpadkovém koši. Pokud se tomu chce firma vyhnout,…

Článek v rámci předplatného icon Jak se platí marketing?

23.6.2004 

Snižování nákladů přineslo v posledních letech firmám mnoho výhod. Nyní je aktuální otázkou zvyšování výnosů pomocí inovativních produktů a marketingu. Jedná se o to, kolik mají klienti platit…

icon Aby tým správně fungoval

23.6.2004 

Způsob, jímž pracovní týmy řeší problémy může vytvářet nepořádek. Nejčastěji se jedná o situace, kdy členové týmů sedí na poradách v době, kdy by měli pracovat, věnují se dlouhodobé přípravě…

icon 8 rad, jak se neupracovat

23.6.2004 

Pro žádného podnikatele není dobré, stane-li se na šedesát hodin týdně otrokem práce ve vlastní firmě. I když to nemusí být na první pohled patrné, i v menších firmách existují efektivní cesty k tomu,…

Článek v rámci předplatného icon Není zákazník jako zákaznice

22.6.2004 

I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky hraje výraznou roli pohlaví. Upozornil na to aktuální výzkum společnosti Amdocs, jehož se zúčastnilo tisíc respondentů, aby…

icon Manažerský poločas (rozpadu)

22.6.2004 

V řadě sportů mají hráči uprostřed hry přestávku, aby znovu načerpali energii, ale také zhodnotili výkony v první polovině a zvolili nejvhodnější strategii pro druhou. Totéž by se mělo odehrávat i v…

icon Dnes ne, mami, mám kancelář zavalenou papíry

22.6.2004 

Ideál kanceláře bez zbytečného papírování je daleko od svého uskutečnění. Shodla se na tom alespoň tisícovka amerických účastníků průzkumu společnosti Logitech. Největší nepořádek v kancelářích…

Článek v rámci předplatného Jak vyzrát na uchazeče po Internetu

22.6.2004 

Vyhrát válku o nejlepší talenty můžete pouze s kvalitním marketingem a prodejem a k těm vám dopomůže znalost zákazníků. Jinými slovy, pokud dokážete určit online chování těch nejlepších talentů (kam…

icon Dvakrát měř, jednou rozhoduj

22.6.2004 

Zapomeňte na představu, že efektivní manažer musí mít především charisma. Efektivní manažer nemusí být charismatickým lídrem tak, jak se o tom v současné době stále hovoří. Může mít různou osobnost,…

Článek v rámci předplatného icon Zákazníkocentrismus

21.6.2004 

Obchodní a marketingoví specialisté hovořící o firemních strategiích používají stále častěji anglické slovo customer-centric. Zdůrazňují tím, že v centru jejich zájmu je zákazník. Obchodní strategie…

Článek v rámci předplatného icon Mlčím, tedy jsem

21.6.2004 

Marketing ve své podstatě znamená porozumět trhům a dát jim najevo, že jim rozumím. Jinými slovy marketing znamená naslouchat. Prodej na druhé straně znamená mluvit. A prodej nemůže začít, dokud trh…

icon Nedůvěřuj, prověřuj!

21.6.2004 

Počet případů platební neschopnosti v Evropě stále narůstá. Například v západní Evropě v roce 2003 ohlásilo platební neschopnost 157.138 firem. To je téměř o 6.000 firem více než v roce 2002. Nejvíce…

icon Management jako román

21.6.2004 

Za největší a nejvýznamnější společenskou inovaci moderní doby bývá považován obor managementu. Management se uplatňuje ve všech oblastech lidského konání, byl a je hlavní hybnou silou revoluce…

Výpis 2259122605 z celkem 25025